نامگذاری سه مدرسه به نام شهدای دانش آموز کاشان

کاشان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: همزمان با هفته دانش آموز، سه واحد آموزشی این شهرستان به نام شهدای دانش آموز نامگذاری شد.

کد مطلب: ۹۶۶۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
نامگذاری سه مدرسه به نام شهدای دانش آموز کاشان

حسین مقنی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد:هدف از این نامگذاریها، زنده نگه داشتن یاد و خاطره قهرمانان ملی برای نسل آینده است
تا دانش آموزان ما، زندگی این شهید را الگو قرار داده ودر کسب تحصیل بیشتر تلاش کنند.
وی افزود: در دوران هشت ساله دفاع مقدس‌ شهدای گرانقدری تقدیم حفظ نظام جمهوری اسلامی شد که بخش بزرگی از آنها فرهنگیان و دانش آموزان بودند از کلاس درس به جبهه ها شتافتند و گرامیداشت یاد این شهیدان،ادامه راه و سیره آنها در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
وی تصریح کرد: امنیت و پایداری امروز جامعه مدیون خون شهدا است و جنگ تحمیلی نماد ایثار نسل اول انقلاب است و نسل امروز باید آنها را شناخته و با درس خواندن خود، ادامه دهنده راه آنان باشند.
مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: در دوران جنگ تحمیلی، 36 نفر از فرهنگیان و 300 نفر از دانش آموزان این شهرستان به خیل شهیدان پیوستند که در قالب نامگذاری مدارس و غرس نهال به نام آنها، به نسل امروز معرفی می شوند.
مقنی گفت: در این طرح، تابلوی مدرسه فین به نام شهید محسن مستوفی زاده، مدرسه خیابان کارگر به نام ابراهیم صیادی و مدرسه اسحاق آباد به نام شهید ابراهیم زاده با حضور برخی از مسوولان شهرستان کاشان و خانواده شهدا رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار