امام جمعه شهر جدید گلبهار معرفی شد

چناران (پانا)- با حضور روحانیون،ائمه جمعه و مسئولین شهرستان چناران و گلبهار از خدمات امام جمعه سابق گلبهار تقدیر و امام جمعه این شهر معرفی گردید.شد.

کد مطلب: ۹۶۶۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهر جدید گلبهار معرفی شد

حجت الاسلام محمد حسین ایزدی مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خراسان رضوی در آیین تکریم و معارفه امام جمعه گلبهار با اشاره به اینکه حیات و نشاط واقعی انسان در توجه و تعلق نسبت به خداوند است، افزود: قطعا برپایی نماز جمعه یکی از محورهای مهم نزدیک شدن انسان به خداوند است و انسان هایی ضعیف هستند که این ارتباط را نداشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: نماز جمعه با همه نمازها متفاوت است که در خطبه اول استحکام بیش تر انسان به خداوند تبارک تعالی است که منجر به تحکیم مبادی عقیدتی شده و در خطبه دوم نیز بصیرت افزایی یعنی همان وحدت کلمه است.
وی با تقدیر از 4 دهه فعالیت حجت الاسلام و المسلمین مروج که با محوریت وحدت، صمیمیت و درایت در راستای توحید فعالیت های زیادی داشته است، گفت: ویژگی های خوب ایشان در عرصه فعالیت نماز جمعه گلبهار بسیار مثمر الثمر بوده و همین امر موجب تحکیم وحدت بین مردم و مردم با مسئولین شده است.
حجت الاسلام و المسلمین ایزدی ضمن آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام و المسلمین غلامی امام جمعه جدید گلبهارافزود: با توجه به اینکه ایشان سابقه 10 ساله فعالیت در امامت جمعه را دارد و از طلاب فاضل موفق در حوزه و دانشگاه می باشد، امیدواریم حضور ایشان در شهرستان با توجه به مساعدت و همدلی روحانیت و مسئولین بیش از پیش موفق باشند.
دراین مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خدمات و اقدامات امام جمعه اسبق حجت الاسلام و المسلمین مروج از سوی مسئولین تقدیر و با حکم رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور حجت الاسلام و المسلمین جواد غلامی به عنوان امام جمعه شهر جدید گلبهار منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار