آغاز به کار ۳۰۰ دفتر خدمات سلامت در کشور تا پایان سال

تهران (پانا) - رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از آغاز به کار ۳۰۰ دفتر خدمات سلامت تا پایان سال ۹۸ در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۶۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار ۳۰۰ دفتر خدمات سلامت در کشور تا پایان سال

به گزارش سایت وزارت بهداشت، احمد جنیدی جعفری با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر ۸۰ دفتر خدمات سلامت در سطح کشور داریم. در سال گذشته آزمون توسعه دفاتر را برگزار کردیم و مصاحبه‌ها انجام شد و برخی دانشگاه‌ها در حال صدور احکام فعالیت این دفاتر هستند و تا آخر سال تعداد این دفاتر به نزدیک ۳۰۰ دفتر خواهد رسید.

وی افزود: در نشست هم اندیشی مدیران سلامت محیط و کار ۶۲ دانشگاه علوم پزشکی کشور که بعضا روسای گروه‌ها هم همراه‌شان بودند و در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، در خصوص مطالب حوزه بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای و طب کار بحث و تبادل نظر انجام شد. در این جلسه به صورت هم اندیشی در ۸ گروه تخصصی بحث‌های لازم صورت گرفت و نتیجه بحث هر یک از آنان در سالن همایش به صورت عمومی ارائه شد.

رییس مرکز سلامت محیط و کاروزارت بهداشت بیان داشت: مباحث در ۸ گروه بر اساس قطب‌های دانشگاهی شامل موضوعاتِ دفاتر خدمات سلامت و توسعه آنها در کشور، برون سپاری خدمات بهداشت حرفه ای برای کارگاه های کوچک و معاینات شغلی، کنترل طغیان ها و بیماری های منتسب به آب و غذا، بحث های اجرایی کردن آئین نامه و قانون دخانیات بود. جمع بندی این مباحث برنامه های آینده مرکز سلامت محیط و کار را تبیین خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار