انفجار گازدر یک واحد مسکونی شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - فرماندارشهرستان اسلامشهردرحاشیه بازدید از یک واحد مسکونی در شهرک الهیه شهرستان که به دلیل انفجار گازدچار حادثه شده بود، از مردم خواست تا توجه ویژه ای به رعایت نکات ایمنی مربوط به وسائل گاز سوز داشته باشند.

کد مطلب: ۹۶۶۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
انفجار گازدر یک واحد مسکونی شهرستان اسلامشهر

مسعود مرسلپورفرماندار اسلامشهردر سخنانی با بیان اینکه همه ساله و با آغاز فصل سرما حوادث مربوط به گازگرفتگی و انفجار مربوط به نشت گاز نیز افزایش می یابد، اظهار داشت: انفجاری که در یک واحد مسکونی در شهرک الهیه رخ داده و به تعدادی از ساختمانهای اطراف نیز خسارتهایی را وارد ساخته ناشی از بی مبالاتی ساکنین این آپارتمان بوده که قبل از مسافرت وسائل گازسوز منزلشان را به دقت کنترل نکرده اند.

او در ادامه با بیان اینکه این حادثه سه مصدوم داشته که دو نفر بصورت سرپایی مداوا شدند و یک نفر نیز به بیمارستان سوانح سوختگی یافت آباد منتقل شد، تصریح کرد: از همه شهروندان بعنوان خدمتگزارشان درخواست دارم چه زمانی که در منزل هستند و یا قصد دارند به مسافرت بروند نکات ایمنی مربوط به وسائل گازسوز را به دقت کنترل کنند.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: به شهرداران، بخشداران و مدیران ادارات خدمات رسان تاکید می کنم از این پس در صورت صدور مجوزهای مربوط به احداث ساختمان مسکونی و تائیدیه های مربوطه حتماً به مجهز بودن منازل به سیستم قطع گاز در ورودی هر واحد علاوه بر فلکه ای که پشت کنتور قرار دارد توجه کنند.

او افزود: شهرداران و بخشداران مکلفند برای رفاه شهروندان از صدور پایان کار بدون توجه به مسائل ایمنی منازل اجتناب کنند و در صورت اهمال و در زمان وقوع حوادث مشابه اینچنینی بعنوان مقصر به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار