روزهای فرهنگی روسیه در ایران برگزار می‌شود

تهران (پانا) - سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با همکاری وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه، روزهای فرهنگی روسیه در ایران روز شنبه (۱۸ آبان‌ماه) ساعت ١٥ در تالار وحدت برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۹۶۶۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
روزهای فرهنگی روسیه در ایران برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شهرهای تهران و قزوین، در روزهای ۱۸ تا ۲۳ آبان میزبان مقامات فرهنگی دو کشور و سفرا و دیپلمات‌های خارجی مقیم ایران هفته فرهنگی روسیه در ایران هستند.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه میزبان این برنامه هستند که در اجرای برنامه از همکاری بنیاد رودکی و مجموعه فرهنگی و تاریخی نیاوران و نهادهای فرهنگی شهر قزوین و روس کنسرت روسیه بهره می‌گیرند.

مراسم افتتاحیه این برنامه، روز شنبه (۱۸ آبان‌ماه) ساعت ١٥ با حضور و سخنرانی ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و استپانف، معاون وزیر فرهنگ روسیه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

همچنین، نمایشگاه هنرهای سنتی روسیه (١٩ آبان‌ماه) در مجموعه فرهنگی و تاریخی کاخ نیاوران برپا می‌شود و به مدت چهار روز دایر است.

معاون وزیر فرهنگ روسیه به همراه هیأتی متشکل از ۵۰ تن از هنرمندان برجسته این کشور با همکاری اداره‌کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور، رایزنی فرهنگی ایران در روسیه و سفارت روسیه در تهران به کشورمان می‌آیند. این هیأت فرهنگی و در رأس آن معاون وزیر فرهنگ روسیه در برنامه سفر خود به کشورمان علاوه بر دیدار با رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دیگر مقامات و مسئولان کشورمان، بازدیدی از کاخ نیاوران و موزه ملی ایران خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار