فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریزخبر داد: برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بیت المقدس به منظور ارتقاء آمادگی وتوانمندسازی بسیج

تبریز (پانا) - فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بیت المقدس به منظور ارتقاء آمادگی وتوانمندسازی بسیج خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۶۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریزخبر داد: برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بیت المقدس به منظور ارتقاء آمادگی وتوانمندسازی بسیج

سرهنگ حسن صفدری در نشست خبری ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسگری(ع) و تبریک شروع امامت و ولایت امام عصرعجل الله گفت: انقلاب اسلامی به عنوان نعمت بی بدیل در راستای تداوم بعثت پیامبر اسلام (ص) و ولایت امام اول شیعیان و اقتدار عاشورای امام حسین علیه السلام است.

وی گفت: بسیج، حرکت دهنده و پیشبرنده انقلاب و حافظ و حامی انقلاب اسلامی درتمامی مقاطع است و درتمامی بحران‌ها وبرهه ها باپشتیبانی خداوند به پیروزی رسیده و خواهد رسید.بسیج لشکر مخلص خداوند، بهترین الگوی روش مدیریت انقلابی و جهادی است و اگر بخواهیم برای بسیج مثال بزنیم، حضور آن درچهل سال عمر انقلاب مثل عصای حضرت موسی است که حرکت های مارهای فرعونی راخنثی کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: امنیت، استقلال، آرامش و دفع فتنه ها و حرکت مقتدرانه نظام در سایه رشادت های شهدا، ایثارگران و رزمندگان بوده که همگی دریک کلمه ی بسیجی خلاصه می شوند. در راستای حفاظت انقلاب اسلامی، اگر اطاعت از منویات مقام معظم رهبری، احساس مسئولیت وتکلیف مداری و حرکت مجاهدانه و انقلابی صورت گیرد دشمنان مایوس و محکوم به شکست می شوند واسلام و مسلمانان پیروز خواهند شد.

صفدری در ادامه در خصوص برنامه های سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی بیت المقدس ۱۶ تا ۱۷ آبان با استعداد گردان های بیت المقدس و کوثر ناحیه امامت آغاز می شودکه در قالب این رزمایش به مدت ۳۶ ساعت کلاس های عقیدتی و بصیرتی و آموزش های رزمی و تاکتیکی جهت حفظ انسجام، هماهنگی وتمرینات تاکتیک‌های امنیتی و دفاعی و امدادی بسیجیان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این رزمایش به منظور باز بینی و تمرین سناریوهای پیش بینی شده و جهت ارتقای میزان آمادگی‌های همه جانبه امنیت پایدار و نمایش اقتدارتوانمندی حضور وامیدآفرین برای امت اسلامی برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: برای ناامید سازی تمامی دشمنان نظام و حرکت به سمت تحقق گام دوم انقلاب با مشارکت جوانان بسیجی در امور مملکت و دفاع از اسلام وجهان اسلام جهت ایجاد تمدن نوین اسلامی آمادگی خود را اعلام می کنیم و باشعار "ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم، رهسپاریم با ولایت تا شهادت" با تمام قدرت پیش می رویم.

صفدری گفت: نهادها وادارات مانند مخابرات، برق، گاز، آب و فوریت های پزشکی، هلال احمر و آتش نشانی و شهرداری ما را در اجرای این رزمایش یاری می کنند.

وی در خصوص برنامه‌های رزمایش گفت: کلاس‌های عقیدتی، بصیرتی، آموزش‌های رزمی و امداد و نجات در رزمایش بیت‌المقدس برگزار خواهد شد. همچنین سه گردان عملیات کنترل اغتشاشات و ناآرامی‌ها، عملیات تاخیری (ماموریت دفاعی)، امداد و نجات و مردم یاری زا انجام می‌دهند. اصلی‌ترین هدف از برگزاری رزمایش، ارتقای روحیه خود باوری، خدا باوری و ولایت مداری و در کنار آن، ارتقای توان رزمی است.

صفدری اضافه کرد: بسیج به عنوان یک تِز دفاعی همه جانبه حرکت دهنده قطار انقلاب، حافظ و حامی آن در تمامی مقاطع بوده است. بسیج در تمامی برهه ها انقلاب را نجات به آن حرکت داده است.

فرمانده سپاه امامت تبریز ادامه داد: اکنون تمام ارتش‌های جهان با انواع اجبار، نمی‌توانند نیروهای خود را به محل مورد نظرشان بکشانند. حقانیت جبهه اسلامی و از نشانه پیروزی ما این است که با یک پیام مقام معظم رهبری، جوانان به صورت گردان‌های فشرده بدون هیچ‌گونه امتیازی در تمامی میدان‌ها حاضر می‌شوند.

وی در پایان ضمن تاکید بر حفظ مدیریت انقلابی در تمامی صحنه های انقلاب و تداوم راه شهدا گفت: نقطه اصلی اتکا باید رهبری باشد تا تمامی مشکلات کشور مان و حتی تمامی کشورهای جهان حل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار