برگزاری هفته گرامیداشت پدافند غیر عامل در منطقه 13

تهران (پانا) - مراسم صبحگاه مشترک سازمان بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش منطقه 13 تهران به مناسبت هفته گرامیداشت پدافند غیر عامل در هنرستان پسرانه پایگاه انقلاب منطقه 13 تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۶۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری هفته گرامیداشت پدافند غیر عامل در منطقه 13

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 13 تهران، مراسم صبحگاه مشترک سازمان بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش منطقه 13 تهران به مناسبت هفته گرامیداشت پدافند غیر عامل ، با حضور حسینی مدیر آموزش و پرورش منطقه 13، مشایخی، فرمانده پادگان 01 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، حسن زاده فرمانده بسیج ناحیه کمیل ، نمایندگان پلیس راهور و ستاد مدیریت بحران منطقه 13 تهران و جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی منطقه ، روز شنبه 11 ابان ماه در هنرستان فنی و حرفه ای پسرانه پایگاه انقلاب برگزار شد.

در این مراسم، حسینی ضمن بیان خیر مقدم و تبریک ایام مبارک ربیع الاول، پدافند غیر عامل را ، دفاع گسترده در مقابل هجمه های وسیع فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی دشمنان دانسته و خاطر نشان کرد؛ لازمه ی دفاع همه جانبه ی ملت ایران در گرو این است که تمامی نهادها، سازمان ها و ارگانها اعم از آموزش و پرورش ، نهاد های نظامی ، غیر نظامی و مردم نهاد با تمام ظرفیت به صحنه آمده و بصورت کاملا" منسجم و متفکرانه ، دژی محکم در برابر همه تهدید های دشمنان بنا کنند تا خطرات ناشی از هجوم بی رحمانه ی آنان را به حداقل ممکن برسانند و تمامی این اقدامات تنها در سایه اجرای دقیق منویات و رهنمود های مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) میسر است.

در این مراسم، مشایخی، به عنوان یکی از متخصصین و صاحب نظران در عرصه پدافند غیر عامل، در بیاناتش، وجود روحیه ی بسیجی در دانش آموزان و دیگر آحاد جامعه را در کاهش رسوخ و رخنه ی انواع آسیب ها و تهدید ها در نفس انسانی قلمداد نموده و این روحیه را به عنوان یکی از برکات فاخر انقلاب اسلامی دانست. در ادامه، حسن زاده نیز بهره برداری بهینه و صحیح از امکانات و تجهیزات موجود در پیرامون زندگی مان را به عنوان یکی از مولفه های تاثیر گذار در اجرای پدافند غیر عامل دانست و اشاره کرد؛ هر شهروند ایرانی باید حداقل آموزش های لازم را در مقابله با مخاطرات طبیعی و ... دریابد تا با کمترین آسیب احتمالی مواجه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار