حسینی: فرزندان شاهد همچون نگینی درخشان در مدارس شاهد می درخشند

تهران (پانا) - جلسه ستاد شاهد و ایثارگر منطقه روز سه شنبه 14 آبان ماه، با حضورسیدولی حسینی مدیر آموزش و پرورش و محسن پور معاون بنیاد شهید منطقه 15 وسایر اعضای ستاد شاهد در مدرسه شاهد انقلاب اسلامی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۶۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: فرزندان شاهد همچون نگینی درخشان در مدارس شاهد می درخشند

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15، جلسه ستاد شاهد و ایثارگر منطقه روز سه شنبه 14 آبان ماه، با حضورسیدولی حسینی مدیر آموزش و پرورش و محسن پور معاون بنیاد شهید منطقه 15 وسایر اعضای ستاد شاهد در مدرسه شاهد انقلاب اسلامی برگزار شد.
حسینی مدیر آموزش و پرورش منطقه ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) ، و تشکر از اعضای ستاد شاهد در جهت ارتقای کیفی وکمی مدارس شاهد وخدمت به دانش آموزان و خانواده های محترم شهدا و ایثارگران؛ اظهار داشت : فرزندان شاهد میراث دار امانت های گرانقدری هستند که همچون نگینی درخشان در مدارس شاهد می درخشند و باید به امر تعلیم و تربیت این عزیزان توجه ویژه داشت .

محسن پور معاون بنیادشهید منطقه، در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، پیشرفت علمی و ارتقا تحصیل و آموزش دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر در تمام سطوح را افتخار بنیاد و نظام دانسته و بر نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان شاهد و ایثارگر تاکید کرد.
محسن پور مهمترین اقدامات بنیاد را در سه حوزه تامین معیشت، درمان و توسعه آموزش عمومی فرزندان شاهد دانست، و تصریح کرد: توقع خانواده‌های شهدا و ایثارگران این است که شرایط ادامه تحصیل و ارتقا سطح علمی و تربیتی فرزندان شاهد و ایثارگر همراه با حفظ کرامت و ارزش‌های انسانی آنان فراهم شود.
وی تحقق این امر را مستلزم توسعه تعاملات و برنامه‌ریزی دو نهاد آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست وگفت: هموار کردن این مسیر برای خانواده‌های شاهد و ایثارگر یک ضرورت جدی برای آینده کشور است.
در ادامه جلسه ، حسنی کارشناس مسئول شاهد، گزارشی از فعالیت های ستاد شاهد، دانش آموزان شاهد پراکنده ، نحوه تجلیل از قبول شدگان کنکور دانش آموزان شاهد و شاهد پراکنده، تامین اعتبار برای تهیه لوازم التحریر و تشکیل کلاس های فوق برنامه و تهیه کتابهای کمک آموزشی، ثبت نام دانش آموزان میانه پایه و نحوه دریافت شهریه ارائه داد و بر لزوم توجه بیشتر به مدارس شاهد تاکید کرد.

وی در ادامه تصرح کرد: تعداد دانش آموزان شاهد در مدارس دخترانه 52 نفر ( ابتدایی7 نفر، دوره اول متوسطه 12 و دوره دوم متوسطه 33 نفر) و درمدارس پسرانه 30 نفر( ابتدایی 11 نفر ،دوره اول متوسطه 11 نفر و دوره دوم متوسطه 8 نفر) و در مجموع 82 دانش آموزان جامعه هدف در منطقه داریم که نیاز به حمایت مالی، کلاس های فوق برنامه و کتب درسی دارند.

گفتنی است: بررسی مشکلات مدارس شاهد، تشکیل کلاس های فوق برنامه برای این دانش آموزان توسط بنیاد شهید و تهیه جزوات و کتاب های کمک آموزشی توسط مدارس شاهد، همکاری کمیسیون خاص برای این دانش آموزان ، تشکیل کارگاه های مهارت زندگی، اعتماد به نفس، تقویت اراده، استرس، ذهن آگاه وحل مسئله و حق الزحمه عوامل اجرای مدارس شاهد بر اساس دستورالعمل ارسالی اداره کل از جمله تصمیمات و مصوبات این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار