رئیس سازمان دانش‌آموزی در مراسم تجلیل از برگزیدگان اردوی ملی پیشتازان دختر و پسر استان زنجان:

هدف سازمان دانش‌آموزی نخبه یابی نیست بلکه پرورش نخبگان است

زنجان (پانا) - مراسم تجلیل از برگزیدگان اردوی ملی پیشتازان دختر و پسر استان زنجان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، رئیس سازمان دانش‌آموزی، معاون پرورشی و دیگر عوامل اجرایی سازمان برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۶۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
هدف سازمان دانش‌آموزی نخبه یابی نیست بلکه پرورش نخبگان است

فیروز مهدی رئیس سازمان دانش‌آموزی در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم خدمت دانش‌آموزان و مربیان از همه‌ی عوامل اجرایی برنامه خصوصا معاونت فرهنگی و پرورشی تقدیر و تشکر کرد.

فیروز مهدی در خصوص تغییر فرایند اردوها گفت: « رویکرد کیفی برگزاری اردوها بسیار پررنگ‌تر از گذشته میباشد ودراین رویکرد هدف اصلی سازمان دانش‌آموزی نخبه‌یابی نیست بلکه پرورش نخبگان است که این روند با وجود فراز و نشیب‌های زیاد با کمک عوامل اجرایی سازمان به سرانجام رسید.»

مهدی در خصوص روند برگزاری اردو گفت: « دعوت از دانش‌آموزان با تأیید معاونت پرورشی استان از طریق بخشنامه وبا رعایت قوانین اردویی صورت پذیرفت. دوره‌های آموزشی در قالب دوره‌های ضمن خدمت برای مربیان جدید و باز آموزی برای مربیان پیشین برگزارگردید. سپس بازدید از رسد‌ها به صورت متوالی انجام و طی جلسات متعددی در سازمان دانش‌آموزی با مربیان تشکیلاتی و دبیران مجامع برگزارشد و نظرسنجی‌های لازم از مربیان و همکاران برای برگزاری اردوها انجام گرفت.»

مهدی افزود: « طی برگزاری یک پیش اردو دانش‌آموزان هدف انتخاب و برای شرکت در اردوی ملی اعزام شدند. و با تلاش مضاعف و تلاش مربیان موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.»

فیروز مهدی در پایان مراسم ازتمامی عوامل اجرایی اردوها تقدیر و تشکر نمودو گفت: « در تلاشیم برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی هم به صورت کمی و هم به صورت کیفی در تمامی مدارس اجرا و پرچم سازمان در مدارس برافراشته شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار