مدیر آموزش و پرورش اردکان :رسالت دانش آموزان خبرنگار، انعکاس واقعیت هااست

اردکان ( پانا ) _نشست مشترک خبرنگاران خبرگزاری دانش آموزی پانا با مدیر آموزش وپرورش اردکان برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۶۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش اردکان :رسالت  دانش آموزان خبرنگار، انعکاس واقعیت هااست

دراین نشست صمیمی "ابوالفضل کارگر" خطاب به دانش آموزان گفت: رسالت شما خبرنگاران انعکاس واقعیت هاست. با تمرکز و دقت کار خبری را آغاز کنید و با عشق وعلاقه آن را ادامه دهید .

"کارگر " به قداست قلم اشاره کرد و افزود : خداوند به قلم قسم یاد کرده است و این نشانگر اهمیت قلم است پس سعی کنید با پیرامون خبر خود تحقیق و بررسی کنید تا کار خود را درست و به نحو احسن انجام دهید .

وی با یادآوری صداقت ، پاکی و درستی دانش آموزان افزود : بی تردید فرزندان دانش آموزم در خبرگزاری پانا این رسالت را به خوبی انجام خواهند داد .

ایشان خبرنگاران دانش آموز را به مطالعه میثاق نامه خبرنگاران سفارش کرد و گفت : تلاش کنید که روز به روز بر مهارت های خود بیافزایید.

مدیرآموزش وپرورش اردکان فراگیری اصول فنی و نگارشی را لازمه کار خبرنگاری دانست و از معاونت پرورشی آموزش و پرورش خواست هرچه زودتر کارگاه های آموزش خبرنویسی را برای دانش آموزان برگزارکند.

"کارگر " برارزیابی و نظارت برفعالیت های خبری دانش آموزان تاکیدکرد و گفت : مسئول خبرگزاری پانا درشهرستان با هدایت وراهنمائی دانش آموزان و ساماندهی فعالیت های آنان هر ماهه خبرنگاران برتر را معرفی و از آنان تقدیر کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار