یک بانوی گیلانی به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شد

رشت (پانا) - سیده زهرا معصومی ورزشکار گیلانی به مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۲۳ سال دعوت شد.

کد مطلب: ۹۶۶۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
یک بانوی گیلانی به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شد

به گزارش خبرنگار پانا وبه نقل از مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان ، از طرف مریم آزمون سرمربی گیلانی تیم ملی فوتبال زیر۲۳ سال بانوان کشور، ۲۷ بازیکن به مرحله جدید اردو دعوت شدند و سیده زهرا معصومی ورزشکار شایسته گیلانی به این مرحله از اردو دعوت شده و باید به همراه سایر ملی پوشان از جمعه هفته جاری در اردوی تیم ملی که در تهران برپا می شود، حضور یابند.

علیرضا وهابی افزود: مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال بانوان کشور تا سه شنبه هفته آینده ۲۱ آبان ماه زیرنظر مریم آزمون سرمربی گیلانی این تیم ادامه خواهد یافت و بازیکنان تمرینات آماده سازی خود را زیرنظر کادرفنی دنبال می کنند.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۲۳ سال ایران خود را برای حضور در مسابقات کافا تاجیکستان آماده می کند و امیدواریم که معصومی ورزشکار گیلانی با درخشش در اردو، به عضویت تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۲۳ سال کشور درآید تا در این رقابت ها حضور یابد.

مسابقات فوتبال کافا تاجیکستان از اول آذر ماه سال جاری در شهر دوشنبه این کشور آغاز می شود که در این دوره از رقابت ها، تیم های فوتبال بانوان تاجیکستان، ازبکستان، ایران، افغانستان، قرقیزستان و ترکمنستان حضور می یابند. این مسابقات به صورت دوره‌ای در یک گروه شش تیمی و به مدت یک هفته برگزار خواهد شد که تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۲۳ سال کشور در اولین بازی خود باید رو در روی تیم تاجیکستان میزبان این رقابت ها قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار