اجرای طرح نظارت و ارزیابی از عملکرد مدارس لازم التوجه دوره اول متوسطه آغاز شد

تهران (پانا) - اجرای طرح نظارت و ارزیابی از عملکرد مدارس لازم التوجه متوسطه اول در شهر تهران از نیمه دوم مهرماه98 انجام گرفت.

کد مطلب: ۹۶۶۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح نظارت و ارزیابی از عملکرد مدارس لازم التوجه دوره اول متوسطه آغاز شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در‎ راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و فراهم کردن بسترهای لازم برای ارتقای مدیریت آموزشی در سطح مدارس و اجرای موثر برنامه سالانه طرح نظارت و ارزیابی از عملکرد مدارس دوره اول متوسطه شهر تهران با اولویت مدارس لازم التوجه که 6 درصد آمارکلی مدارس دوره اول متوسطه را در بر می گیرد، اجرا می شود.

این طرح که با مشارکت کارشناسان اداره آموزش دوره اول متوسطه استان و مناطق از نیمه دوم مهرماه سال 98 به اجراء درآمده است، بر اساس تجزیه و تحلیل نتایج عملکردی و داده‌های آماری حاصل از نتایج امتحانات خردادماه 98 و اجرای برنامه سالانه، مدارس لازم التوجه شناسایی و برای بررسی دقیق تر، آسیب شناسی نقاط قابل بهبود ، ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم کارشناسان استان و مناطق در مدرسه حضور می یابند.

پس از اتمام فرآیند بازدید نتایج تحلیلی کارشناسان اداره کل طی نامه ای به مناطق شامل امتیازات حاصله در هر یک از شاخص ها و ارائه راهکارهای عملیاتی شامل نقاط قابل بهبود و پیشنهادات از جمله اقدامات این طرح به شمار می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار