مراسم بزرگداشت مرحوم سلیم موذن‌زاده اردبیلی برگزار می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: با توجه به اهمیت بزرگداشت مفاخر و افراد مشهور و بنام استان درصدد هستیم تا مراسم بزرگداشت مرحوم سلیم موذن‌زاده اردبیلی را در حد قابل قبولی برگزار کنیم.

کد مطلب: ۹۶۶۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مراسم بزرگداشت مرحوم سلیم موذن‌زاده اردبیلی برگزار می‌شود

نادر فلاحی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت مرحوم سلیم موذن‌زاده اردبیلی اظهار داشت: با توجه به اهمیت بزرگداشت مفاخر و افراد مشهور و بنام استان درصدد هستیم تا مراسم بزرگداشت مرحوم سلیم موذن‌زاده اردبیلی را در حد قابل قبولی برگزار کنیم.

او با اشاره به این که برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسمات گرامیداشت مشاهیر و مفاخر استان باید در تقویم ثبت شود بیان کرد: توسعه اجرای برنامه‌های فرهنگی یک اقدام بسیار مهم و اساسی در سطح استان و مورد تاکید نماینده ولی فقیه در استان اردبیل است که باید در این زمینه تمامی دستگاه‌های اجرایی همکاری داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: ما باید از ظرفیت‌های خود همچون مشاهیر و مفاخر بزرگ برای توسعه برنامه‌های فرهنگی نهایت استفاده را ببریم و برای شناساندن این چهره‌ها در سطح ملی و بین‌المللی ورود جدی داشته باشیم که این امر نیازمند تدوین برنامه‌های اساسی است.

فلاحی از ثبت ملی «خانه خاندان موذن زاده اردبیلی» خبر داد و اظهار کرد: این اقدام نیز به عنوان یک اولویت اساسی و مهم بوده و باید در این زمینه پیگیری‌ها و اقدامات لازم انجام یابد تا بتوانیم در این زمینه موفق عمل کرده و به اهداف خود در راستای معرفی استان اردبیل در سطح ملی و بین‌المللی ورود کنیم.

او بیان کرد: برنامه‌ریزی در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی در اولویت میراث فرهنگی استان قرار دارد و تلاش و جدیت ما این است تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در ارتقای برنامه‌های فرهنگی دست یافته و مشکلات و موانع موجود در این عرصه را به حداقل برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار