تصفیه خانه و سامانه فاضلاب اشنویه کلنگ زنی شد

ارومیه (پانا) - در جریان سفر رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو به آذربایجان غربی دقایقی پیش تصفیه خانه و سامانه فاضلاب اشنویه توسط حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور کلنگ زنی شد.

کد مطلب: ۹۶۶۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تصفیه خانه و سامانه فاضلاب اشنویه کلنگ زنی شد

امروز سه شنبه در جریان سفر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و رضا اردکانیان وزیر نیرو، حمید رضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور کلنگ احداث تصفیه خانه و سامانه فاضلاب اشنویه بر زمین زده شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در خصوص جزییات این طرح ها اظهارداشت: تصفیه خانه فاضلاب اشنویه با ظرفیت ۹ هزار و ۷۷۵ مترمکعب در شبانه روز و فرآیند لجن فعال با هوادهی گسترده و قابلیت جذب ازت و فسفر احداث می شود.

علیرضا رضوی ادامه داد: این تصفیه خانه در یک مدول با سه خط جریان و با طول شبکه جمع آوری اصلی و فرعی ۱۰۲ کیلومتر و طول خط انتقال ۰.۶کیلومتر در زمینی به ماسحت ۲۴ هزار متر مربع احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه این تصفیه خانه دارای دو واحد ایستگاه پمپاژ خواهد بود افزود: جمعیت هدف این طرح در افق ۱۴۲۵ بیش از ۵۲ هزار نفر است که با اعتباری بالغ بر بالغ بر ۶۵۳ میلیارد ریال احداث می شود.

امروز «علی‌ لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی و «رضا اردکانیان» وزیر نیرو علاوه بر نیروگاه سردشت، طرح فاضلاب گلمان ارومیه، تصفیه‌خانه آب مهاباد و سامانه فاضلاب پلدشت، تصفیه خانه و سامانه فاضلاب اشنویه را نیز افتتاح می‌کنند.

برای سه طرح حوزه آب و فاضلاب شهری شامل طرح فاضلاب گلمان ارومیه، تصفیه خانه آب مهاباد و سامانه فاضلاب پلدشت بیش از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و در مجموع طرح هایی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار