آموزش و پرورش استان خواهان اختصاص سهم یک درصدی درآمدهای نفتی و گازی

دیر،بوشهر(پانا)_معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: آموزش و پرورش استان خواهان اختصاص سهم یک درصدی درآمدهای نفتی و گازی شرکت های عسلویه است.

کد مطلب: ۹۶۶۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش استان خواهان اختصاص سهم یک درصدی درآمدهای نفتی و گازی

غلامرضا دانش فر ظهر در نشست معاونین پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان در بندر دیر با بیان برخی تنگناهای مالی و افزایش هزینه ها در آموزش و پرورش استان اظهارداشت: درصورت تحقق یک درصدی درآمدهای نفتی و گازی شرکت های عسلویه به آموزش و پرورش استان، مشکلات پرداختی به فرهنگیان استان تا اندازه زیادی کاهش می یابد.

وی افزود: آموزش و پرورش استان خواهان مساعدت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و متولیان حوزه نفت و گاز است تا سهم یک درصدی درآمدهای نفتی و گازی به آموزش و پرورش استان اختصاص پیدا کند.

تلاش ها در حوزه معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش استان حول این محور بوده است تا با وجود تمام تنگناهای مالی، پرداخت ها (حق الزحمه معلمان حق التدرسی، اضافه کار کارکنان اداری و...) بروز رسانی شود.

با اشاره به پرداخت حق الزحمه کارکنان اداری تا پایان شهریورماه سال جاری، تصریح کرد: در همین راستا تمام مطالبات عقب افتاده معلمان حق التدریس تا پایان سال 97 پرداخت شده است و همنچنین تلاش بر این است تا با یافتن منابع مالی جدیدی باقی مانده مطالبات معلمان حق التدریس نیز در سال 98 پرداخت شود.

با بیان اینکه وظیفه معاونان پشتیبانی انتخاب روش های درست و کارآمدی است که باعث بهبود کیفیت و کاهش هزینه ها می شود یادآور شد: مهمترین وظیفه این حوزه نظارت دقیق بر هزینه کرد و منابعی است که به سختی بدست می آیند.

گفتنی است در ابتدایی این نشست معاونان پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق به بیان برخی مسائل و مشکلات حوزه های کاری خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار