تجلیل از ورزشکاران مدال آور اردکان

یزد(پانا) - با حضور فرماندار اردکان و دیگر مسئولان شهرستان از ۷۰ نفر مقام‌آور کشوری در رشته‌های مختلف ورزشی تجلیل شد.

کد مطلب: ۹۶۶۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از ورزشکاران مدال آور اردکان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان بهروز شهابی‌زاد، در حاشیه این آیین با بیان اینکه آمار مقام‌آوران کشوری در حوزه ورزشی شهرستان اردکان باعث مباهات است و باید به آن‌ها و خانواده‌هایشان افتخار کرد گفت:‌ در کنار تلاش‌های این نام‌آوران باید از حمایت‌های مدیران و صنایع اردکان هم یاد و قدردانی کرد.

وی افزود: اردکان نسبت به شهرستان‌های دیگر استان در زمینه‌های مختلف ازجمله کسب مدال‌های قهرمانی کشوری رشد قابل‌توجهی داشته که کاملاً قابل‌لمس است و این از نعمت‌هایی است که باید شکرگزار آن بود.

فرماندار اردکان در ادامه با بیان اینکه به دو مقوله آموزش و ورزش بسیار اهمیت می‌دهیم اظهار داشت: افزایش قبولی در کنکور، ‌ کسب رتبه‌های برتر آموزشگاه‌ها و نیز کسب مقام‌های قهرمانی در حوزه ورزشی و رفتن به لیگ برتر تیم‌ها از اولویت‌ها و افتخارات شهرستان، محسوب می‌شود.

شهابی‌زاد درخواست کرد که با برنامه‌ریزی در این امور و با کمک از دانش آموزان و جوانان این دو مقوله رشد مضاعفی داشته و ارتقا پیدا کند و تصریح کرد: کارهای فرهنگی و ورزشی اگر از پایه و زیربنایی رشد و توسعه و این چرخه ادامه پیدا کند آینده بهتری برای شهرستان رقم خواهد خورد.

وی ضمن تشکر از دلسوزی‌های مجموعه اداره ورزش و جوانان این شهرستان گفت: وضعیت بحران اقتصادی، کم شدن هزینه‌های جاری و معدود بودن نفرات مجموعه اداره ورزش و جوانان باعث نشده است که از تلاششان کم شود، آن‌ها با همه محدودیت‌ها و تنگناها زمینه را برای توسعه ورزش اردکان فراهم کرده‌اند.

فرماندار اردکان تصریح کرد: امیدواریم با کمک این عزیزان و تلاش ورزشکاران، پویایی را در جامعه گسترش و زمینه برای گسترش ورزش‌های همگانی و افزایش تیم‌های برتر ورزشی هموار شود چراکه مقام آوردن درزمینهٔ ورزشی، خوشحالی مضاعفی را برای مردم به همراه می‌آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار