جایزه دکتر ابریشم چیان به دانشجویان برتر گیلان اهدا شد

رشت (پانا) - در مراسمی به 11 دانشجوی برتر دانشگاه گیلان جایزه دکتر ابریشم چیان اهدا شد.

کد مطلب: ۹۶۶۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
جایزه دکتر ابریشم چیان به دانشجویان برتر گیلان اهدا شد

به گزارش پانا ؛ رئیس دانشگاه گیلان در این مراسم گفت : این دانشجویان از بین 110 دانشجو مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا بر اساس سوابق تحصیلی درخشان ، تولید علم ، داشتن مقام و رتبه علمی ملی و بین‌ المللی و موفقیت های برجسته علمی ، هنری و غیره انتخاب شدند.
احمد رضی افزود : جشنواره دانشجویان برتر برای ایجاد بستری مناسب برای شناسایی، حمایت و تشویق دانشجویان نخبه دانشگاه گیلان و هدایت استعدادهای درخشان به سمت اولویت های راهبردی کشور برگزار شد.
وی در ادامه به ویژگی های برجسته علمی و اخلاقی مرحوم دکتر میرجعفر ابریشم چیان اشاره کرد و گفت : وی تنها یک نخبه علمی نبود بلکه یک نیکوکار بود که همواره دغدغه دانشجویان را داشت.
رئیس دانشگاه گیلان افزود : اهدای کتابخانه شخصی با بیش از 7 هزار جلد کتاب ، ساخت و تکمیل ساختمان دانشکده علوم انسانی ، تالار، کلاس های آموزشی، ساختمان اداری، کتابخانه و آزمایشگاه دانشگاه گیلان به مساحت 7 هزار و ۵۰۰ مترمربع از مهمترین خدمات دکتر میرجعفر ابریشم چیان خیر دانشگاه ساز است.
احمد رضی با بیان اینکه مرحوم میرجعفر ابریشم چیان همواره حامی دانشجویان بی بضاعت بود خاطر نشان کرد : اکنون نیز صندوق حمایت از دانشجویان بی بضاعت ابریشم چیان پابرجاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار