جلسه سرگروه های آموزشی مشاوران استان برگزار شد

نخستین جلسه سرگروه های آموزشی مشاوران با هدف برنامه ریزی و تبیین فعالیت های سالانه با حضور سرگروه های آموزشی مشاوره نواحی و مناطق در سالن کنفرانس مرکز مشاوره اداره کل آموزش و پرورش زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۶۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه سرگروه های آموزشی مشاوران استان برگزار شد

در این جلسه مهدی نیکخواه رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل با تاکید بر جایگاه علمی گروه های آموزشی، خواستار نیاز سنجی و تدوین محتواهای علمی-آموزشی جهت برگزاری کارگاه ها و دوره های ضمن خدمت مشاوره شد.

نیکخواه اظهار داشت: «جهت کیفیت بخشی به امور مشاوره مدارس، برقراری ارتباط نزدیک و بازدید از فعالیتهای مشاوران مدارس و تبادل نظر علمی مهم و تاثیر گذار است.»

وی در ادامه به لزوم توانمند سازی مشاوران مدارس و آموزش های مورد نیاز در جلسات مشاوران در پیشبرد اهداف و برنامه های مشاوره ای مناطق و همکاری با کارشناسان مشاوره اشاره نمود تا با بهره گیری از این آموزش ها، دانش آموزان از مهارت های تحصیلی و توانمندیهای روانی-اجتماعی لازم برخوردار گردند.

در ادامه جلسه مهدیلو سرگروه آموزش مشاوران استان، انتظارات و جزئیات اجرای برنامه های گروه های آموزشی را تشریح نمود و خواستار بحث و تبادل نظر علمی بیشتر به ویژه در فضای مجازی شد.

گفتنی است: «در پایان جلسه پرسش وپاسخ در خصوص برنامه ها و فعالیت های ذکر شده، انجام شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار