طوفان دهه هشتادی در 13آبان

تهران(پانا) - روز 13 آبان سال روز پاسداری دوباره از قیام و حماسه آفرینی دانش آموزان بوده؛ همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام است.

کد مطلب: ۹۶۶۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
طوفان دهه هشتادی  در 13آبان

این جوانان با غیرت ایرانی با ایستادگی و از خود گذشتگی شان عزت و سرافرازی را به کشور هدیه دادند و به دشمنان انقلاب ثابت کردند که نمی توانند با جنگ نظامی آنها را شکست دهند یا حتی آنها را نسبت به آرمان های امام راحل (ره) و ارزش های جمهوری اسلامی ایران دلسرد و مأیوس کنند.

در عصر حاضر نیز جوانان و نوجوانان نسل سوم انقلاب همانند جوانان آن دوران با شکوه در عرصه مقابله در برابر آمریکا حضور دارند. در 13 آبان امسال نیز مانند سال های گذشته دانش آموزان سراسر کشور به ویژه پایتخت یاعلی بلندی سر دادند که خبر آن به تمام جهان مخابره شد.

دانش آموزان انقلابی در جواب به سوال (به عنوان یک دهه هشتادی برای چه به راهپیمایی 13 آبان آمده ای؟) پاسخ های دندان شکنی نسبت به آمریکای جنایت کار دادند و یا اهدافی جالبی داشتند، مانند:

-«ذلت نمی پذیریم»

-«زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای روز 13 آبان سال 57 و شهدای دانش آموز به ویژه شهید محمد حسین فهمیده»

-«آقای ترامپ دیدی که با وجود تمام تحریم هایی که برای سد کردن راه ما گذاشته بودی باز هم ما در کنار یکدیگر هستیم و به دنبال دفاع از آرمان های امام(ره) و رهبرمانیم.»

-«آمریکا در سال 58 می خواست که کشور ما را به استعمار خودش در بیاورد و دانش آموزان نگذاشتند که این خیال بیهوده عملی بشود؛ما دهه هشتادی ها نیز باید از آنان الگو بگیریم و ادامه دهنده راهشان باشیم.»

-«به گفته رهبر معظم انقلاب :( آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند) ما هم تمام تلاشمان را می کنیم که نگذاریم که آمریکا هیچ کار اضافه ای بکند»

آبان امسال با حضور پرشور دانش آموزان و تمامی اقشار جامعه توانست مشتی محکمی بر دهان مستکبران جهانی بزند و ثابت کند که دانش آموزان دهة هشتاد نیز تا پای جان و آخرین قطره خونشان در حمایت از انقلاب اسلامی و آرمان های آن ایستاده اند.

*مینو آقایی نژاد، خبرنگار دانش آموز منطقه10

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار