پاسخ یکصدای دانش آموزان در روز13آبان

تهران (پانا) - ۱۳ آبان سال ۱۳۹۸ روز دانش آموز با چند نفر از نوجوانانی که چهارمین نسل انقلاب هستند درباره ایران و آمریکا و شهیدان گفت و گویی داشتم.

کد مطلب: ۹۶۶۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ یکصدای دانش آموزان در روز13آبان

این اولین تجربه من در زمینه خبرنگاری بود و برایم جالب بود که همه یک پاسخ دادند: ما امسال به راهپیمایی آمدیم و تصمیم گرفتیم سال های آینده هم بیاییم. ما آمده ایم تا به آمریکا ثابت کنیم ما همیشه پشت کشورمان هستیم و هیچوقت پشت کشورمان را خالی نمیکنیم و نخواهیم کرد و درست است که ما اول راه هستیم اما آمده ایم تا نشان بدهیم ما ملتی نیستیم که زیر بار حرف زور برویم. میخواهیم بگوییم که ما میتوانیم با آمریکا بجنگیم.
دانش آموزان افزودند: آمریکا قابل بخشش نیست و ما نمیتوانیم به آمریکا اعتماد کنیم.

دانش آموزان ادامه دادند: حتی اگر جنگ بشود ما همراه با خانواده با آمریکا خواهیم جنگید و ما از کشورمان دفاع خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت خون شهیدانمان حتی قطره ای پایمال شود.

دانش آموزان درباره شهیدان و وظیفه خودشان نسبت به شهیدان افزودند: شهیدان نمیخواستند زیر حرف زور بروند و میخواستند که ملت راحت باشند و به ما بیاموزند از آمریکا نترسیم و با دشمن مقابله کنیم. جوانان ما برای راحتی ما شهید شدند و از جانشان گذشتند پس ماهم باید حجابمان را رعایت کرده و راه آنهارا ادامه دهیم.

*آرزو مرادی کردخوردی، خبرنگار دانش آموز منطقه۱۵

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار