مدیر آموزش و پرورش ملکان: مدرسه کانون پیشرفت جامعه بشری است

ملکان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملکان گفت که توجه به مقوله آموزش منجر به توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشورها می شود و در این راستا مدارس، کانون پیشرفت جوامع بشری محسوب می شوند.

کد مطلب: ۹۶۶۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ملکان:  مدرسه کانون پیشرفت جامعه بشری است

مسئولین آموزش و پرورش ملکان و جمعی از خیرین محترم مدرسه ساز و مدرسه یار از مدرسه بوستان - شهید خدیوی روستای حسین آباد ملکان بازدید کردند.

حمید نیکجو در طی این بازدید گفت: توجه به مقوله آموزش منجر به توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشورها می شود و در این راستا مدارس، کانون پیشرفت جوامع بشری محسوب می شوند.

مدیر آموزش و پرورش ملکان یادآور شد: توسعه و بهسازی فضاهای آموزشی در بهبود فرایند یاددهی-یادگیری تاثیر مستقیم دارند که نباید از این امر غافل شد.

وی افزود: طی بازدید خیرین نیک اندیش از ساختمان مدرسه بوستان روستای حسین آباد تصمیم بر آن شد فضای کلاس ها،رنگ_آمیزی و بهسازی شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: با ارزیابی های صورت گرفته مقرر شد خیرین محترم در محوطه این مدرسه، یک باب ساختمان نمازخانه احداث نمایند و دیوار های بیرونی سیمانکاری شوند و همچنین سرویس های بهداشتی این مدارس از نظر گرمایشی،سیستم_روشنایی، لوله_کشی و امکانات_بهداشتی نیز تجهیز می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار