مدیر اموزش و پرورش ناحیه یک مشهد :

حضور حداکثری دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان ، نشان دهنده بصیرت بالای آنان بود

مشهد (پانا) – راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه با حضور پرشور دانش اموزان و فرهنگیان خراسان رضوی برگزار شد .

کد مطلب: ۹۶۶۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور حداکثری دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان ، نشان دهنده بصیرت بالای آنان بود

سید رضا خاتم پور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد ضمن تبریک روز استکبار ستیزی گفت: امروز ملت ما به رهبری امام مسلمین ایت الله خامنه ای، در اوج به سر می برد . ملت ما با ایستادگی و اتحاد و مقاومت خود و با پیروی از رهنمود های شهدای گرانقدر اسلام و مجاهدین راه حق در بالا ترین نقطه از اوج قرار گرفته است و دانش اموزان ما بایستی قدر این سرافرازی و جایگاه والا را بدانند تا ان شاء الله مقدمات ظهور حضرت ولی عصر(عج) را فراهم نمایند .

وی حضور اولیاء دانش اموزان در کنار فرزندان خود را یکی از جلوه های بی نظیر راهپیمایی 13 آبان دانست و افزود: امروز اتفاق بسیار قشنگی افتاد که همه ما شاهد آن بودیم ، و آن هم حضور دانش اموزان در کنار اولیاء خود بود ؛ زیرا کمتر راهپیمایی دیده می شود که مادران و پدران در کنار فرزندان خود در آن شرکت نمایند و اما امروز این اتفاق نادر به وضوح قابل مشاهده بود.

مدیراموزش و پرورش ناحیه یک تصریح کرد: آمریکای جنایتکار در طول 70 سال گذشته بیشترین صدمات و دسیسه هارا علیه ملت ایران داشته است؛ لذا خواهش من از دانش اموزان این است که مطالعات خود را در زمینه شناخت روحیه استکباری و خوی شیطانی آمریکا تقویت نمایند؛ تا ان شاءالله با تکیه بر مقاومت و ایستادگی و تحصیل دانش ، بتوانند مثل همیشه مشتی محکم بر دهان یاوه گویان بکوبند.

خاتم پور ضمن تشکر از حضور معلمین ، مدیران ، دانش اموزان و پرسنل اموزش و پرورش خاطر نشان کرد : قطعا حضور معنا دار، ارزشمند، پررنگ و حداکثری دانش اموزان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ، نشان دهنده سطح بالای بصریت ،فهم و شعور آنان می باشد .

همزمان با روز استکبار ستیزی ، باری دیگر دانش اموزان ملت ایران گرد هم آمدند تا یکصدا نفرت خود از مستکبرین جهان را فریاد بزنند. حضور پرشور جوانان و نوجوانان این مرز و بوم در راهپیمایی 13 آبان ماه ، نشئت گرفته از غیرت انقلابی شان بود که از شهدای دفاع مقدس به یادگار برده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار