برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری با حضور ده‌ها شرکت داخلی و خارجی

تهران (پانا) - یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس با حضور و مشارکت ده‌ها شرکت داخلی و خارجی و همچنین سازمان‌ها و دستگاهای دولتی از 26 تا 29 آذر ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۶۶۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری با حضور ده‌ها شرکت داخلی و خارجی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس؛ در این نمایشگاه بیش از 150 شرکت از شهرهای مختلف کشورمان و دیگر مناطق جهان؛ جدیدترین تجهیزات و خدمات مختلف صنعت گردشگری و هتلداری را عرضه و به نمایش عموم می گذارند.

محمود بندرچی مدیر برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس گفت: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه به مدت 4 روز آخرین توانمندی ها و دستاوردهای خود را در گروه های کالایی و خدماتی گردشگری، هتل ها و مراکز اقامتی، دهکده های توریستی، مراکز تفریحی،خدمات گردشگری الکترونیکی، شرکت های خدمات مسافرتی هوایی، دریایی، زمینی، ریلی،خطوط هوایی، پایانه های مسافری، توریسم سلامت، توریسم ورزشی، توریسم زیارتی، اکوتوریسم و دیگر حوزه ها ارائه می کنند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در مساحتی بالغ بر 20 هزار متر مربع برگزار خواهد شد، گفت: همه سالن های نمایشگاه بین‌المللی شیراز زیر پوشش نمایشگاه گردشگری قرار خواهد گرفت که بر اساس آن؛ دو سالن به صنایع دستی، یک سالن به گردشگری سلامت و دو سالن هم به گردشگری و هلتداری اختصاص می یابد.

مدیر عامل شرکت رستاک پادویژن به برنامه های جانبی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس اشاره کرد و گفت: از برنامه های جانبی این نمایشگاه برگزاری دو جشنواره خوراک و جشنواره اقوام است ضمن اینکه چند کارگاه و پنل تخصصی مرتبط با این صنعت نیز با حضور کارشناسان و محققان و مسئولان این حوزه برگزار خواهد شد.

وی از حمایت استانداری فارس، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و دیگر نهادهای این استان برای برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس خبر داد و گفت: بوم گردی، گردشگری تاریخی، گردشگری سلامت وگردشگری زیارت و حضور پررنگ عشایر؛ برخی از حوزه ها و محورهای برگزاری این نمایشگاه است.

مدیر برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس برنامه ریزی برای حضورهیئت های تجاری کشورهای عراق، کویت، قطر،ترکیه و عمان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: یکی از بحث های این نمایشگاه ارائه توانمندی های سرمایه گذاری صنعت گردشگری است که می تواند به توسعه اشتغال و ارزآوری کمک شایان داشته باشد.

بندرچی با بیان اینکه در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس صنعت هلتداری نیز حضور دارند،گفت: در بخش گردشگری انواع تجهیزات و خدمات؛ هتلها،آژانسهای مسافرتی، مراکز گردشگری و تفریحی، خدمات گردشگری الکترونیک و در بخش هتلداری نیز، ملزومات مورد نیاز هتل ها همچون ظروف هتلی،سیستم آشپزخانه های صنعتی، تجهیزات سلف سرویس و کیترینگ، سیستم های حفاطتی، سیستم های روشنایی و چراغهای تزئینی، تختخواب و مبلمان هتلی و دیگر ملزمات هتل ها ارائه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار