سید مجتبی هاشمی: سبک زندگی اهل بیت(ع) بهترین الگوی تربیتی برای دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از اجرای پنجمین دوره طرح مصباح‌الهدی همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام در کلیه مدارس شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۶۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی: سبک زندگی اهل بیت(ع) بهترین الگوی تربیتی برای دانش‌آموزان است

سید مجتبی هاشمی با اشاره به آغاز کار این طرح افزود: در راستای توسعه و تعمیق سیره عملی و اخلاقی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام،طرح امام شناسی و سبک زندگی اسلامی که در شش مرحله اجرا می‌شود، از روز سه شنبه کار خود را در همه مدارس استان شروع خواهد کرد.

او گفت: مرحله اول و افتتاحیه طرح همزمان با شهادت یازدهمین اختر آسمان عترت و طهارت، حضرت امام حسن عسکری (ع) آغاز خواهد شد، همچنین پنج مرحله بعدی طرح شامل: گرامیداشت ولادت امام حسن عسکری (ع)، برگزاری مسابقه کتابخوانی هماهنگ استانی ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم، برگزاری مسابقات نقاشی و سرود همگانی، مسابقه قصه‌گویی عترت ویژه فرهنگیان و در نهایت اختتامیه که در اردیبهشت ماه سال 1399 در تمامی مدارس استان برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است در همه مراحل آثار برتر به استان معرفی شده و سپس از مناطق، مدارس، فرهنگیان و دانش‌آموزان برگزیده طی مراسمی تجلیل بعمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار