همزمان با روز دانش آموز صورت گرفت:

تقدیر استاندار قم از فرزندان شهدای استان قم

قم (پانا) - استاندار قم همزمان با روز دانش آموز ضمن قدردانی از فرزندان شهدای مدافع حرم استان قم، تقویت فرهنگ مقاومت را رمز پیروزی در مقابل استکبار دانست.

کد مطلب: ۹۶۶۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر استاندار قم از فرزندان شهدای استان قم

دکتر بهرام سرمست استاندار قم صبح امروز با تعدادی از فرزندان شهدا در روز دانش آموز دیدار و گفتگو کرد.

استاندار قم در این دیدار رشادت ها و ایستادگی شهدا و خانواده معظم ایشان را مورد توجه قرار داد و گفت: بدون روحیه ی ایثارگری این انسان های بزرگ قادر به مقابله با توطئه های دشمنان نیستیم.


وی با اشاره به ویژگی های استکباری آمریکا و دشمنی دیرینه دولتمردان آن با جمهوری اسلامی افزود: خروج از برجام و اعمال تحریم های ظالمانه آخرین نمونه از تلاش آمریکایی ها برای ضربه زدن به ایران اسلامی بوده است.


مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، تلاش دولتمردان و مقاومت مردم سه ضلع لازم برای عبور از شرایط فعلی هستند افزود: ملت ایران پرورش یافته ی فرهنگ عاشوراست و با انسجام و همدلی توانسته ایم در مقابل دشمنان بایستیم.


استاندار قم در ادامه نقش تاثیرگذار خانواده معظم شهدا به عنوان الگوهای عینی در جامعه را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد‌: فرزندان شهدا استمرار بخش و وفادار به ارزش هایی هستند که پدرانشان برای آنها به شهادت رسیدند.


وی با بیان اینکه فرزندان شهدا در ایفای نقش و مسئولیت های اجتماعی در مسیر پدرانشان گام برمی دارند تصریح کرد: در کنار توجه به فرهنگ شهادت، فرزندان شاهد باید در علم آموزی و پیشرفت علمی نیز بایستی پیشگام باشند.


مقام عالی دولت در استان گفت: در جهان امروز زمانی می توانیم مقاومت و پیشرفت کنیم که به لحاظ علمی سرامد باشیم.


استاندار قم همچنین استفاده از ظرفیت خانواده معظم شهدا و ایثارگران در پست های مدیریتی را از سیاست های دولت برشمرد و تصریح کرد: تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران همواره از سوی مدیریت استان به مسئولان دولتی توصیه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار