امام جمعه زنجان در مراسم زنگ استکبار ستیزی:

حقوق بشر به عنوان ابزاری در دست آمریکا برای سرکوب دیگران است

زنجان (پانا) - آیت اله خاتمی امام جمعه زنجان و نماینده ولی فقیه در استان در مراسم به صدا در آوردن زنگ استکبار ستیزی در دبیرستان شاهد امام حسین (ع) ناحیه 2 زنجان حقوق بشر را به عنوان ابزاری در دست آمریکا برای سرکوب دیگران عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۶۶۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
حقوق بشر به عنوان ابزاری در دست آمریکا برای سرکوب دیگران است

آیت الله خاتمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در مراسم بزرگداشت ١٣ آبان و زنگ استکبار ستیزی گفت: در شعارها ما به مردم آمریکا حساسیت نداریم و مخاطب ما سردمداران حکومت آمریکا است.

آیت الله خاتمی در ادامه افزود: استکبار، خود را از همه بالاتر و برتر می داند و کسی که این خصلت را داشته باشد خود را تافته جدا بافته از دیگران می داند و صفت بسیار زشتی است و نمی تواند موفق باشد و موفقیت دیگران را ببیند.


امام جمعه زنجان با اشاره به عواقب استکبار و غرور تصریح کرد: شیطان بابت خوی استکباری که داشت از شعاع پرتو رحمت پروردگار رانده شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: بیش از ۲۵۰ سال از استقلال آمریکا نمی‌گذرد اما از همان ابتدا خوی استکباری در آن‌ها وجود دارد و حقوق بشر را ابزار سرکوب دیگران قرار دادند اما باید بدانند زمان "بزن در رو" گذشته و اگر آمریکا می‌توانست به کشور ما حمله کند و نتیجه بگیرد، یک ساعت هم کوتاه نمی‌آمد.


آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه دشمنی امریکا مربوط به دوران پس از انقلاب نیست اظهار داشت: حقوق بشر به عنوان ابزاری در دست آمریکا برای سرکوب دیگران است، به اعتراف خود امریکایی ها ، کودتای 28 مرداد 1328 که خیلی جلو تر از انقلاب اسلامی ایران اتفاق افتاده نمونه ای از دشمنی امریکا با ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان بیان کرد: اسناد دخالت های آمریکا در 34 جلد کتاب موجود است و دانشجویان فهیم انقلابی جلوی دخالت ها ایستادند و روز ١٣ آبان روز اعلام قدرت و هویت ما است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه آینده از آن دانش‌آموزان است؛ گفت: اگر شما دانش‌آموزان جامعه‌ای زیبا می‌خواهید باید همواره در صحنه باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار