مشارکت دانش آموزان در برگزاری راهپیمایی سیزده آبان، تحقق تربیت تمام ساحتی است

حضور پرشور دانش آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش منطقه تبادکان در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان

مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در حاشیه برگزاری راهپیمایی یوم الله سیزده آبان، اظهار کر: اگر برنامه هایی نظیر راهپیمایی سیزده آبان به سمتی حرکت کند که طرح ریزی و اجرا آن ها همگی توسط دانش آموزان صورت گیرد؛ دانش آموزان به لحاظ تربیتی، تقویت خواهند شد.

کد مطلب: ۹۶۶۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت  دانش آموزان در برگزاری راهپیمایی سیزده آبان، تحقق تربیت تمام ساحتی است

علی سعیدی صبح دوشنبه در حاشیه برگزاری راهپیمایی یوم الله سیزده آبان، اظهار کرد: اگر برنامه هایی نظیر راهپیمایی سیزده آبان به سمتی حرکت کند که طرح ریزی و اجرا آن ها همگی توسط دانش آموزان صورت گیرد؛ دانش آموزان به لحاظ تربیتی، تقویت خواهند شد.

وی افزود: همچنین ساحت تربیت اجتماعی که در سند تحول بنیادین به آن تاکید شده است نیز از این طریق محقق می شود و دانش آموزان فرصت مشارکت جویی و آمادگی برای به دست گرفتن ارکان نظام در آینده را کسب می کنند.
وی با اشاره به اهمیت حضور پرشور دانش آموزان در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان، تصریح کرد: امسال حضور دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم و خدمتگزاران مردم، بسیار چشم گیر بود و دانش آموزان منطقه تبادکان نیز دوشادوش سایر دانش آموزان و دانشجویان در این مراسم حضور پر رنگی داشتند.
وی در پایان خطاب به همه دانش آموزان گفت: خوب درس بخوانید و در هر موقعیتی هستید با تلاش و کوشش سعی کنید بهترین باشید و برای سالم بودن ورزش کنید تا در نتیجه همه این ها تربیت تمام ساحتی شما محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار