گناباد حماسه حضوری دیگر در ۱۳راهپیمایی آبان خلق کرد

گناباد (پانا) - با حضور پرشور مسئولان،معلمان، دانش آموزان و عموم مردم گناباد راهپیمایی یوم الله سیزده آبان با شکوه تر از هر سال برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۶۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
گناباد حماسه حضوری دیگر  در ۱۳راهپیمایی  آبان  خلق کرد

‍ دانش آموزان ، فرهنگیان و عموم مردم گناباد در سالروز ۱۳ آبان حماسه ای پر شور خلق کردند. در این مراسم که در محل مصلی امام خمینی ره برگزار می شد دانش آموزان مدارس بعد از راهپیمایی در این محل تجمع نموده و مسولین به ایراد سخنرانی و ارائه قطعنامه پرداختند .

به همین مناسبت مدیر آموزش و پرورش،گناباد پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

یوم الله 13آبان دربر دارنده ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی، آزادگی و مبارزه‌ای ضداستکباری است ابعاد وسیع داخلی و بین‌المللی 13 آبان 1358 سبب نامگذاری آن به " انقلاب دوم " از سوی امام راحل(ره) شد. انقلاب دومی که ریشه های انقلاب را گسترده تر کرد و زمینه را برای رسوایی بسیاری از عنودان و بد خواهان انقلاب اسلامی ایران فراهم فراهم نمود.رویدادهای این روز تاریخی پیام ها و درس های فراوانی برای نسل حاضر و نسل های آینده دارد که عصاره آن ضرورت هوشیاری در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان به خصوص لزوم هوشمندی نسل جوان و خودباوری آنان در مقابله با دسیسه ها و فتنه ها و دفاع از مرزهای جغرافیایی ، عقیدتی و فرهنگی و همچنین تلاش در جهت نیل به پیشرفت و اقتدار افزونتر می باشد.

اینجانب ضمن قدردانی وسپاس از عموم همشهریان، فرهنگیان و دانش آموزان جهت پاسداشت یاد و خاطره یوم الله سیزده آبان که با مشارکت و حضور حداکثری به تحقق آرمان های انقلاب اسلامی همچون استقلال ، عزت و عقلانیت عینیت بخشیدند، سپاس گزاری نموده، .بی تردید جامعه ی فهیم فرهنگیان با تحلیل و تبیین رویدادهای انقلاب اسلامی و تشریح دستاورد های گران سنگ آن در طول دوره چهل ساله با آگاهی بخشی و بصیرت افزایی به دانش آموزان این نسل آینده سازانقلاب اسلامی را باترویج اندیشه های ایستادگی و مقاومت و کار آفرینی آشنا نموده، نیروهای مستعد و کارآمد را برای آینده ایران اسلامی تربیت خواهند نمود؛تا پرچم پر افتخار و با صلابت ایران اسلامی را در عرصه هاو ساحت های شش گانه تعلیم وتربیت به اهتراز در آورند.بهروزی و مانایی شما سروران را ازخدای بزرگ خواهانم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار