برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان میناب

هرمزگان(پانا)-مراسم‌راهپیمایی13آبان همزمان با سراسر کشور در شهرستان میناب برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۶۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان میناب

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از میناب ، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب غلامرضا سالاری با مهم خواندن راهپیمایی 13 آبان گفت: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روزی است که دانش آموزان ایران با فداکاری، ایثار و عشق، حماسه ای ماندگار آفریده و برگ هایی زرین به کتاب سترگ انقلاب اسلامی افزوده اند که شکوه آن را از دل های لبریز از عطوفت نوجوانان عاشق این دیار گرفته است.

سالاری با اشاره به اهمیت اتحاد و همبستگی ملت ایران در برابر دشمنان، تصریح کرد: بی تردید همدلی و وحدت مردم و خروش دانش‌آموزان در این همایش عظیم، هیمنه پوشالی آمریکا را در هم می شکند و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان می دهد.
معاون مدیرکل، ضمن تجدید پیمان با آرمان های امام راحل(ره)، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، بر استمرار پیروی از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تاکید نمود و یادآور شد:نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دهیم.

سالاری افزود: فرا رسیدن 13 آبان و روز دانش آموز را به همه دانش‌آموزان شهرستان تبریک می گویم و امید دارم که با نمایشی عظیم از وحدت و همدلی و با حضور گسترده در راهپیمایی ، الگویی از همدلی و حماسه را به نمایش بگذارند و به جهانیان ثابت کنند که روحیه استقلال طلبی و خود باوری و نفی نظام سلطه جهانی همیشه در نزدشان جاودانه خواهد ‌بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار