وزیر اطلاعات در سخنرانی راهپیمایی ۱۳ آبان در زنجان؛

اسلام عزیز دین عزت و سربلندی است

زنجان (پانا) - علوی وزیر اطلاعات، از حضور در میان مردم شهر شور و شعور حسینی ابراز خرسندی کرد.

کد مطلب: ۹۶۶۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
اسلام عزیز دین عزت و سربلندی است

علوی در مراسمسخنرانی 13 آبان گفت: «اسلام عزیز دین عزت و سربلندی است و راه صحیح زندگی و زنده بودن را به ما می‌آموزد و دوست دارد ملت اسلام همیشه سربلند و پیروز باشند. این عزت و سربلندی تنها در با خدا بودن است.کسی که دنبال عزت است باید بداند همه‌ی عزت نزد خداست. اسلام زندگی عزتمندانه وشرافتمندانه را به مسلمین توصیه می‌کند و هیچگونه ذلتی را نمی‌پذیرد. شرط زندگی عزتمندانه‌ی یک ملت استقامت در راه خدا و اسلام است.»

وی در اشاره به شکست پی‌درپی آمریکا در برابر ملت، ارتش و سپاه ایران گفت: «به واسطه‌ی استمرار مقاومت ایران، آمریکا پس از سقوط پهبادش ناو هواپیمابر و ارتش خود را از خلیج‌فارس بیرون برد، می‌توان این حرکت را مصداقی از وعده‌های خداوند کریم در قرآن دانست. دشمنی آمریکا با ایران تمامی ندارد. زمان ثابت کرده که آمریکا شیطان بزرگ است.»

علوی در خصوص قانون کاپیتالاسیون گفت: «امام خمینی (ره) با این قانون مخالفت علنی نمود وبه همان دلیل دستگیر وبه کشور ترکیه تبعید شد. آمریکایی‌ها گمان می کردند با این اقدام نهضت خاموش خواهد شد، اما امروزه همه دشمنان به قدرت ایران و نهضت ما همواره اعتراف می‌کنند.»

علوی افزود: «حضور پرشور دانش‌آموزان در یوم‌الله 13 آبان نشان دهنده‌ی پیوند ناگسستنی این دانش‌آموزان با نسل اول انقلاب است. اینان راه دانش‌آموزان شهید را ادامه می‌دهند وگوش به فرمان رهبر انقلاب هستند.»
وی در ادامه با تأکید گفت: «آمریکا مشاهده کرد که هیچ تحریمی نمی‌تواند در برابر انقلاب اسلامی ایران صف آرایی کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار