همزمان با سراسر کشور:

طنین فریاد استکبار ستیزی دانش آموزان گلستانی در استان پیچید

گرگان (پانا) - مردم مومن و انقلابی گلستان بویژه دانش آموزان در راهپیمایی پر شکوه 13 آبان همگام و همنوا با ملت ایران فریاد استکبار ستیزی خود را در گلستان سر دادند.

کد مطلب: ۹۶۶۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
طنین فریاد استکبار ستیزی دانش آموزان گلستانی در استان پیچید

امروز همزمان با یوم الله 13 آبان، مردم گرگان مرکز استان گلستان ، درحالی که تصاویری از معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و پلاکاردهایی در بیان اهمیت مبارزه با استکبار در دست داشتند، فریاد های کوبنده خود را بر سر استکبار جهانی کشیدند.

امروز اما همه نسل های اول ودوم وسوم وچهارم در کنار هم شعار «مرگ برامریکا»، و «مرگ بر اسرائیل » سردادند و با حمل پارچه نوشته و پلاکاردهایی با تمام وجود از حاکمان ظلم و جور اعلام نفرت کردند.
استادان، روحانیون، طلبه ها، دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم گرگان که در این راهپیمایی شرکت داشتند در محل مصلی این شهر جهت استماع بیانیه گردهم آمدند.

هادی حق شناس در راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: حضور میلیونی دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم در راهپیمایی 13 آبان نشان می دهد ملت ایران شناخت واقعی از کینه توزی های امریکایی ها نسبت به خود دارند.

وی خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی هایی از نوع 13 آبان نشان می دهد که ملت ایران با وجودتحریم ها چهره واقعی کینه امریکایی را درک کرده اند و در مقابل آن ایستاده اند وتا زمانی که این مسئله ادامه دارد، اعتراض مردم ایران ادامه خواهد داشت.

گوهری راد مدیر کل آموزش وپرورش استان گلستان با بیان این که دانش آموزان باید نسبت به استکبار جهانی آگاهی داشته باشند، اضافه کرد: یکی از گام های اصلی این است که این نظام ارزشی و مسائل اعتقادی را در دانش آموزان نهادینه کنیم.

وی گفت: این روز بزرگ، که به تعبیر امام خمینی (ره) انقلاب دوم نامیده شده است، حرکتی ثمر بخش و بی مانند در تاریخ انقلاب اسلامی است.

گوهری راد بیان کرد: ۱۳ آبان در زوایای مختلف آن نماد مقاومت و پایداری ملت شریف ایران در برابر استکبار جهانی آشکار است.

به گزارش خبرگزاری پانا راهپیمایی 13 آبان امروز در گرگان از میدان شهرداری آغاز شد و راهپیمایان بعد از گذر از خیابان شهدا به طرف چهارراه شهدا و سپس مصلی وحدت این شهرستان گسیل شدند.
قابل ذکر است ،در برخی شهرها و روستاهای گلستان شرکت کنندگان با لباس های سنتی اقوام مختلف استان در مراسم حضور یافته بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار