آب آشامیدنی 8 روستای گلوگاه وصل شد

خسارت ۲۰ میلیارد ریالی سیلاب به تاسیسات آبرسانی

ساری (پانا) - پس از بارش باران و وقوع سیل و قطعی آب شرب 9 روستا در شهرستان گلوگاه، تاکنون آب آشامیدنی 8 روستا وصل و وارد مدار شده است.

کد مطلب: ۹۶۶۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
آب آشامیدنی 8 روستای گلوگاه وصل شد

مجید عبدالهی مدیر عامل شرکت آبفار استان در حاشیه بازدید مجدد از وضعیت آب آشامیدنی روستاهای سیلزده شهرستان گلوگاه گفت: در ساعات اولیه وقوع سیل در روستاهای شهرستان گلوگاه بلافاصله گروههای امدادی و گروه اتفاقات شرکت در محل حاضر شدند و پس از تلاش بی وقفه با بازسازی و ترمیم تاسیسات آبرسانی توانستند آب 8 روستا را وصل کنند.

او افزود: از مجموع روستاهای مهدیرجه، ولمازو، لمراسک، ریحان آباد، تیرتاش، خورشیدکلاء، وزوار، اوراد و رمدان فقط آب شرب روستای خورشید کلاء به دلیل کدورت چشمه و فقدان راه دسترسی هنوز برقرار نشده اما تلاش اکیپ امدادی برای وصل مجدد آب آشامیدنی این روستا همچنان ادامه دارد.

عبدالهی از توزیع آب آشامیدنی با تانکرهای سیار در روستای خورشید کلاء تا وصل آب خبر داد و اظهار داشت: بر اساس برآورد اولیه تاکنون سیل بیش از 20 میلیارد ریال خسارت به تاسیسات آبرسانی ما در این 9 روستاها وارد کرد البته کارشناسان ذیربط در حال انجام بررسی برای محاسبه دقیق خسارات هستند که متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار