استاندار فارس: مسیر خودشناسی و تمدن سازی، لازمه ادامه حرکت انقلابی دانش آموزان است

شیراز (پانا) – به گفته‌ی استاندار فارس، دانش آموزان با تکیه‌بر نصایح و راهبری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌توانند گام‌های مؤثری را در خودشناسی و خودسازی ، جامعه پردازی و تمدن سازی بردارند که بیانیه گام دوم انقلاب دقیقاً همین را مشخص کرده است.

کد مطلب: ۹۶۶۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
استاندار فارس: مسیر خودشناسی و تمدن سازی، لازمه ادامه حرکت انقلابی دانش آموزان است

عنایت‌الله رحیمی در آیین استانی زنگ روز دانش‌آموز و استکبارستیزی در دبیرستان دخترانه شاهد علامه امینی آموزش‌وپرورش ناحیه یک شیراز،گفت : 13 آبان ماه یادآور خاطرات خوبی است که منجر به خودباوری و تلاش فرزندان این مرزوبوم جهت استقلال و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سرزمین ایران شد .

استاندار فارس با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره ) معمار کبیر انقلاب اسلامی در مسیر مبارزاتشان با طرح کاپیتولاسیون شروع به مبارزه کردند گفت : اتفاقاتی که در 13 آبان سال 57 و 58 رقم خورد باعث شد که امروز نظامی بالنده ، دین‌باور ، ولایت محور و پیشرو در سرزمین ایران اسلامی داشته باشیم که قطعاً می‌تواند آینده بهتری را درزمینه های مختلف برای مردم کشورمان رقم بزند .

وی گفت : ماهیت انقلاب اسلامی با توجه به آزادی‌خواهی و آرمان‌گرایی که دارد این است که در برابر هرگونه ظلمی ایستادگی کند و فطرت و طینت ذات استکبار هم این است که زیاده‌خواه باشد؛ قطعاً این تضادی است که در انتها منجر به حرکت بر اساس فطرت انسانی می‌شود .

رحیمی افزود : بر این باوریم که نظام و انقلاب ما یک انقلاب انسانی و اسلامی است که بر مبنای فطرت بشری استوار است و ازآنجاکه فطرت بشری هم همیشه به دنبال آرمان‌هاست نه ظلم‌ها ، جنگ‌ها و استکبار و استبداد؛ بنابراین پرچم انقلاب اسلامی ان شاءاله در انتها به دست امام زمان ( عج ) داده خواهد شد .

استاندار فارس در توصیه به دانش آموزان گفت : آن زمان با رهبری‌های رهبر کبیر انقلاب دانش آموزان و جوانان ما به میدان آمدند و امروز هم قطعاً با تکیه‌بر نصایح و راهبری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌توانند گام‌های مؤثری را در خودشناسی و خودسازی ، جامعه پردازی و تمدن سازی بردارند که بیانیه گام دوم انقلاب دقیقاً همین را مشخص کرده است

وی تأکید کرد : ما برای استمرار استقلال و آزادی‌مان نیازمند توجه به خود و خودسازی لازم هستیم ،چه اینکه فکر می‌کنیم سرمایه‌های عظیمی را در قالب طبیعی و انسانی در اختیارداریم که عزیزانمان با تکیه‌بر علم و دانش می‌توانند آینده بهتری را برای کشور رقم بزنند.

رحیمی یادآور شد: شما جوانان سازندگان ، مدیران و مدافعان کشور هستید که باید با تکیه‌بر علم و دانش ،خودباوری ، قانون‌مداری ، آموختن گفتگو و مفاهمه ، مدارا و تفکر ،جامعه بهتری از جامعه امروز بسازید .

در این مراسم، استاندار فارس از دانش آموزان موفق دبیرستان دخترانه شاهد علامه امینی آموزش‌وپرورش ناحیه یک شیراز تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار