راهپیمایی یوم الله 13آبان ماه در شهر گلبهار برگزار شد

گلبهار(پانا)-راهپیمایی ضد آمریکایی 13 آبان ماه با حضور باشکوه مردم به خصوص دانش آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۶۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی یوم الله 13آبان ماه در شهر گلبهار برگزار شد

همزمان با سراسر کشور، مردم شهر گلبهار نیز یک صدا شعار مرگ بر آمریکا سر دادند و با حضور وحدت بخش و انقلابی تمامی اقشار مردمی و فریاد شعار هیهات من الذله اباعبدالله الحسین(ع) را به گوش آزادی خواهان جهان رساندند.

مراسم راهپیمایی 13 آبان در شهر گلبهار با حضور مسئولین شهر گلبهار ، زنان و مردان و قشرهای گوناگون جامعه و نسل های مختلف انقلاب برگزار شد.

در پایان این مراسم حجت الاسلام مروج امام جمعه شهر جدید گلبهار در رابطه با تهدید های اخیر آمریکا برای حضور در راهپیمایی افزود: اگر آمریکا قرار بود کاری انجام دهد قطعا در طول این چهل سال انجام می داد.

وی در خصوص تقارن تاریخی ، معنادار و پر مفهوم یوم الله 13 آبان با عاشورای حسینی تصریح کرد: منشا این انقلاب از عاشورا است و انقلاب از دوازدهم محرم و سوم عزای امام حسین(ع) شروع شده است که البته حضرت رسول در 13 ربیع که همزمان با همین ماه است ، انقلابشان پیروز گشت.

امام جمعه شهر گلبهار در پایان اظهار کرد: طبق شعار 13 آبان که استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی سر آغاز افول و فروپاشی آمریکا است، خداوند در سوره قصص آیه 5 می فرماید: وما اراده داشتیم که بر آن طایفه ضعیف و ذلیل کرده شده در آن سرزمین منت گذارده و آنها را پیشوایان خلق قرار دهیم و وارث ملک و جاه فرعونیان گردانیم در نتیجه مومنین خدا را فراموش نکنید و این درد و خستگی را از این مرز و بوم دور کنید و نام خدا را از یاد نبرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار