برگزاری مراسم راهپیمائی سیزدهم آبان در شهر قدس

شهرقدس (پانا) - مراسم راهپیمایی سیزدهم آبان با حضور اقشار مختلف مردم، از جمله دانش آموزان و جمعی از مسئولین از میدان آزادی شهرقدس تامصلی برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۶۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم راهپیمائی سیزدهم آبان در شهر قدس

در این مراسم جمع کثیری از دانش آموزان ، مردم و جمعی از مسئولین سیاسی، مذهبی و فرهنگی باسر دادن شعارهای انقلابی پیام استکبار ستیزی و اتحاد خود را باری دیگر به گوش جهانیان رساندند .

شعار امسال این مراسم ضمن شعار هرساله‌مرگ بر آمریکا شعار‌های مرگ بر انگلیس و مرگ بر آل سعود کافر بود.

در ادامه امیدیان ،کارشناس مسائل سیاسی در سخنانی ضمن تبریک و گرامی داشت روز سیزده آبان و یاد کردن شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی گفت :سیزده آبان از روز های مهم انقلاب اسلامی است و این مهم بودن از آن جهت میباشدکه نه ما میتوانیم که آمریکا و صدماتش را فراموش کنیم نه آمریکا میخواهد که این صدمات را فراموش کنیم و یکی از اتفاقاتی که در سیزده آبان رخ داده ماجرای کاپیتولاسیون و شهدای دانشگاه و خیانتهای آمریکا در لانه جاسوسی را فراموش نمی کنیم اما آنها هم این را اصرار دارند که ما هم فراموش نکنیم.

او در ادامه افزود : سیزده آبان ۹۷ رئیس جمهور شیطان بزرگ، آمریکا برای اینکه همه‌ زجرهایی که این کشور به مردم این سرزمین قبل و بعد انقلاب کرده را به یاد ما بیاورد پیش از موعد تقریبا دو ماه قبل از اینکه تاریخ بازگشت تحریم‌ها برسد به اصرار ترامپ تحریم‌ها به ما برگردانده شدند این نشان میدهند که خود آمریکایی‌ها هم خیلی علاقه مند نیستند که ما تاریخ و ظلم ها را فراموش کنیم.

/خبرنگار : شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار