حضور اعضای کانون بسیج ورزشکاران قزوین در راهپیمایی 13 آبان

قزوین (پانا)- ورزشکاران بسیجی قزوین همگام با سایر اقشار مردم پرشورتر از سنوات گذشته در راهپیمایی 13 آبان حضور پیدا کردند.

کد مطلب: ۹۶۶۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور اعضای کانون بسیج ورزشکاران قزوین در راهپیمایی 13 آبان

جامعه بسیج ورزشکاران قزوین به مناسبت 13 آبان با تجمع در مجموعه ورزشی تختی و راهپیمایی مسیر خیابان سپه، با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از استکبار جهانی و رفتارهای ضدبشری آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

در این راهپیمایی علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، قاسمی معاون جوانان، دکتر یوسفی فرد مسئول کانون بسیج ورزشکاران قزوین، جواهری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین، روسا و دبیران هیئت های ورزشی و جمعی از ورزشکاران حضور داشتند.

دکتر سهراب یوسفی فرد مسئول کانون بسیج ورزشکاران قزوین در گفتگو با خبرنگار ما، سیزدهم آبان ماه را نماد استقامت و پایداری مردم ایران اسلامی در برابر زورگویان جهان دانست و گفت: سیزدهم آبان ماه متقارن با اتفاقات بزرگی در کشور ما است که تبعید امام(ره) در سال 42، شهادت دانش آموزان در سال 57 و در نهایت تسخیر لانه جاسوسی و سفارت آمریکا در سال 58 همزمان با 13 آبان ماه به وقوع پیوسته است.

وی افزود: تاریخ ایران اسلامی نشان می دهد هرچه فشارها و زورگویی های استکبار جهانی و قدرت های غربی نسبت به ملت ایران بیشتر شود، مردم ایستادگی و مقاومت بیشتری نیز از خود نشان می دهند که جبهه های هشت سال دفاع مقدس گواه این مطلب است.

دکتر یوسفی فرد با اشاره به فداکاری ها و ایثارگری های مردم در صحنه های مختلف انقلاب، تصریح کرد: اعضای کانون بسیج ورزشکاران قزوین حضور در راهپیمایی 13 آبان را وظیفه شرعی و ملی خود می دانند و امروز در این راهپیمایی حاضر شده اند تا به دشمنان نشان دهند که همه اقشار مردم از جمله ورزشکاران پای انقلاب ایستاده اند و در راه آرمان ها و ارزش های انقلابی حاضر هستند از خیلی چیزهای خود بگذرند.

این فرمانده بسیجی با تاکید بر اینکه هیچگاه نباید به دشمنان به ویژه آمریکا اعتماد کرد، اظهار داشت: مقاومت و ترویج فرهنگ بسیج راه برون رفت از تمامی مشکلات و دستیابی به موفقیت ها است و همه در این زمینه باید اهتمام لازم را داشته باشند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار