در گفت و گو با پانا

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: دانش آموزان باید پاسدار آرمان های انقلاب باشند

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به دانش آموزان توصیه کرد تا پاسدار آرمان های انقلاب باشند.

کد مطلب: ۹۶۵۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: دانش آموزان باید پاسدار آرمان های انقلاب باشند

جعفر پاشایی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان ماه در گفت و گو با خبرنگار پانا با اشاره به تحریم ها و تهدید های آمریکا گفت: مردم بارها و بارها نشان داده اند که چقدر موقعیت شناس هستند و می دانند که باید متحد و هماهنگ به صحنه بیایند.

وی ضمن توصیه به حضور پرشور دانش آموزان در راهپیمایی ها افزود: یقینا حضور امروز می تواند موجبات شکست دشمن باشد و امیدوارم که ما سالها شاهد این حضور پرشور مردم و مخصوصا دانش آموزان باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: به دانش آموزان توصیه می کنم همانطور که شهید فهمیده ۴۰ سال قبل به خاطر آرمان های خویش از جان خود گذشتند آن ها نیز نیز پای آرمان های خود بایستیند و اطاعت از رهبری که مهم ترین نیاز روز دانش آموزان است را از یاد نبرند.

پاشایی افزود: قطعا اگر وظایف خود را به خوبی گذشتگان بشناسیم و به آن عمل کنیم می توانیم به تحقق آرمان های انقلاب کمک کنیم و امیدوارم دانش آموزان پاسداران راستین آرمان های انقلاب باشند.

وی در خصوص حضور پرشور دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: این حضور و انعکاس مردم در مقابل ظلم دشمنان نشان دهنده موقعیت شناسی و زمان شناسی مردم و دانش آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار