حادثه برای دانش آموزان درمیانی:

14 دانش آموز و معلم درمیانی در حادثه رانندگی مصدوم شدند

درمیان (پانا) ـ در اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با تعدادی از دانش آموزان و معلمان شهر اسدیه، 12 دانش آموز و 2 معلم زخمی شدند .

کد مطلب: ۹۶۵۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
14 دانش آموز و معلم درمیانی در حادثه رانندگی مصدوم شدند

در این حادثه که ساعت 8:30 امروز در بلوار خلیج فارس شهر اسدیه حادثه برای دانش آموزان درمیانیشهرستان درمیان رخ داد، یک دستگاه سواری سمند با این افراد که در حال عبور از عرض خیابان بودند، برخورد کرد.

در این حادثه 12 دانش آموز و 2 معلم دبیرستان دخترانه نمونه "علی شاه صابری " زخمی و با 3 دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیاء شهر اسدیه منتقل شدند .

دو نفر از دانش آموزان به علت شدت جراحات با اورژانس هوایی و 2 نفر دیگر هم با آمبولانس به بیمارستان امام رضای بیرجند اعزام شدند.

دکتر عثمانی رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء اسدیه حال بقیه دانش آموزان را مساعد اعلام کرد.

عباسی رئیس پلیس راهور استان علت این حادثه را بی توجهی راننده سمند به جلو ناشی از انعکاس نور خورشید در چشمانش اعلام کرد.

گفتنی است مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اطلاع از این حادثه ، همراه اکیپی،فورا به شهرستان درمیان اعزام شد تا از نزدیک در جریان روند درمان دانش آموزان و معلمین مصدوم قرار گیرد.

همچنین مسئولین روابط عمومی، حراست، مشاور امور بانوان و آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از سوی واقعی مأموریت یافتند با حضور در بیمارستان امام رضای بیرجند اطلاعات کاملی از روند درمان دانش آموزان حادثه دیده تهیه و خدمات لازم جهت تسریع در روند درمان این عرزیزان ارائه دهند.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار