نماینده ولی فقیه استان خراسان شمالی در راهپیمایی ۱۳ آبان:

امروز میدان را برای رونق تولید باز کنیم

بجنورد (پانا) - با حضور نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی ، استاندار ،مسئولین استانی و شهرستانی و جمع کثیری از دانش آموزان و مردم غیور شهرستان بجنورد مراسم راهپیمایی 13 آبان برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۵۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
امروز میدان را برای رونق تولید باز کنیم

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی ضمن تشکر از حضور با شکوه مردم آگاه در صحنه سیاسی- اجتماعی و حضور غیرتمندانه و پیام دار برای استکبار عالم ، اظهار داشت: امروز شکوه جمعیت بعد از فراز و نشیب های جامعه ، نشانگر ملت راست قامت همیشه در صحنه ، و اینکه تحریم های وارد شده بر ملت ایران نمیتواند مانع حرکت باشد.

آیت الله ابوالقاسم یعقوبی با اشاره به نوید آیات قرآن کریم به مسلمانان ، بیان داشت: استکبار با همه پیشرفت های مادی، توطئه هایش نتیجه نمیدهد و رو به افول و نابودی است همچنین هرچه استکبار برنامه ریزی کند راه به جایی نخواهد برد زیرا ملت غیور ما در مقابل استکباران ایستادگی خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری، مذاکره با امریکا را حقیقتاً بی نتیجه برشمردند و تأکید کردند: «برخی که مذاکره با امریکا را حلّال مشکلات می‌دانند، صددرصد اشتباه می‌کنند و هیچ نتیجه‌ای از گفت‌وگو با امریکایی‌ها حاصل نخواهد شد، چرا که آنها یقیناً و قطعاً هیچ امتیازی نخواهند داد لذا فقط باید استعدادهای جوانان را شکوفا کنیم .

آیت الله یعقوبی بیان داشت: امروز سه جبهه زر ،زور و تزویر در مقابل حرکت توفنده ملت ایران وجود دارد ولی زورگویان بی دین بدانند که ملت ما همیشه در صحنه حاضرند و دشمنان اسلام در صحنه ها شکست خورده اند .

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی خطاب به دانش آموزان گفت: دهه آینده را شما جوانان مدیریت می کنید پس محکم و استوار بمانید ،منفعل نشوید و پیرو دستور مقام معظم رهبری باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار