همزمان با سراسر کشور زنگ استکبارستیزی در مدارس زبرخان نواخته شد

پانا (زبرخان) - زنگ استکبارستیزی در دبیرستان دخترانه بنت الهدی صدر روستای باغشن منطقه زبرخان همزمان با مدارس سراسر کشور با حضور ریاست آموزش و پرورش زبرخان نواخته شد.

کد مطلب: ۹۶۵۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
همزمان با سراسر کشور زنگ استکبارستیزی در مدارس زبرخان نواخته شد

رئیس اداره آموزش و پرورش زبرخان، از روز ملی استکبار ستیزی به عنوان یک مسئله اساسی به تعبیر مقام معظم رهبری یاد کرد و گفت: در یوم الله ١٣ آبان سه حادثه تاریخی بود که یکی از آنها سالگرد تبعید امام راحل در سال ١٣۴٣ که ١۵ سال تمام را از امت جدا کرد، دومین حادثه به مناسبت سالگرد تبعید امام در سال ١٣۵٧ دانش آموزان در تهران بود که تعدادی از دانشجویان و دانش آموزان به شهادت رسیدند و از همه مهم‌تر تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 بود که از مهم‌ترین رخدادهای تاریخ‌سازی بود.

سید مجتبی تاراش با بیان اینکه حماسه‌های زیادی در دوران انقلاب اسلامی خلق شده است گفت: هر کدام از این حوادث سند افتخار و عزت ایران اسلامی است و به عنوان راهنمای نسل حاضر و آینده هستند که ما را به سوی آینده متعالی رهنمون می‌کنند و 13 آبان یکی از آنها است.

تاراش گفت: یوم‌الله 13 آبان یک روز ملی است و تنها تعلق به دانش‌آموزان ندارد بلکه این روز متعلق به همه مردم ایران است درست است که دانش آموزان و دانشجویان سهم قابل‌توجهی در خلق این روز دارند اما نباید فراموش کنیم که استکبارستیزی وظیفه آحاد ملت ایران است تا کشور از توطئه و خباثت در امان باشد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که امروزه دشمن جنگ اقتصادی به راه انداخته است خاطرنشان کرد: امروزه باید در جامعه فرهنگ سازی شود، باید از تولیدات داخلی حمایت شود و از همه مهمتر از اسراف بپرهیزیم و صرفه جویی را سرلوحه کارمان قرار دهیم، مانند این آموزشگاه که پویش نه به پلاستیک را راه انداخته و علاوه بر جلوگیری از اسراف و هزینه بی رویه زباله های پلاستیکی به طبیعت خود نیز کمک بزرگی کردیم و به شما دانش آموزان بابت این کار بزرگ افتخار می کنم.

تاراش در پایان تاکید کرد: استکبار جهانی امروز همان کارهایی را می کند که ۱۴۰۰ سال قبل با پیامبر عظیم الشأن اسلام کردند و روحیه استکبار هیچ گاه تغییر نخواهد کرد و ما مسلمانان باید درایت و آگاهی خود را بالا ببریم تا در مقابل استکبار پیروز شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار