خط و نشان جدی دنیزلی برای ستاره‌های تراکتور: این آخرین اخطار است

تهران (پانا) – سرمربی ترکیه‌ای تراکتور از عملکرد برخی بازیکنان این تیم رضایت ندارد و معتقد است برخی بازیکن‌ها برای تیم بازی نمی‌کنند.

کد مطلب: ۹۶۵۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
خط و نشان جدی دنیزلی برای ستاره‌های تراکتور: این آخرین اخطار است

تیم پرستاه و متمول تراکتور تبریز که فصل را خوب آغاز کرده بود و به لطف بردهای اقتصادی توانسته بود به صدر جدول هم برسد، با دو شکست متوالی که اوج آن تحقیر خانگی 4 بر 2 مقابل استقلال بود از روزهای خوب فاصله گرفته و باید عصر فردا در دیداری سخت و نفس‌گیر در اصفهان به مصاف سپاهان برود.

مصطفی دنیزلی سرمربی ترکیه‌ای تراکتور که این روزها بیش از گذشته زیر ذره‌بین قرار گرفته و در تلاش برای فرار تیمش از بحران است، امروز در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار نظری جنجالی را درباره برخی ستاره‌های تیمش بیان کرد که نشان می‌دهد برخی از بازیکنان تراکتور با تاکتیک‌های دنیزلی هماهنگ نیستند و سرمربی مشهور این تیم از عملکردشان رضایت ندارد.

این سرمربی ترکیه‌ای در اصفهان رسما به برخی بازیکنان تیمش اخطار داد و مقابل خبرنگاران گفت: درون تیم بازیکنانى هستند که نه براى تیم‌، بلکه فقط براى خودشان و تریبون بازى مى‌کنند. به آنها براى آخرین بار هشدار خواهم داد! بازى فوتبال باید فقط و فقط براى موفقیت تیم و به خاطر تیم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار