مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در گفت و گو با پانا:

سیزده آبان برگ زرینی درتاریخ انقلاب اسلامی ایران است

ارومیه (پانا) – مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی حماسه بزرگ سیزده آبان را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست.

کد مطلب: ۹۶۵۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
سیزده آبان برگ زرینی درتاریخ انقلاب اسلامی ایران است

ابراهیم محمدی در راهیپمایی سیزده آبان در گفتگو با خبرنگار پانا اظهار داشت : در سیزده آبان سال 1358 واقعه ی بزرگی اتفاق افتاد که دانش آموزان نقش اول و بی بدلیل آن رخداد بودند و در مقابل دانشگاه تهران با اهدای شهدایی بحث ایثار و شهادت را رقم زدند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد : در سیزده آبان سال 1358 دانش آموزان با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم آغاز شد که همین واقعه منجر به نقش پر رنگ دانش آموزان از همان سال شد و حضور دانش آموزان در این راهپیمایی عظیم بیانگر این است که همیشه در تمامی تاریخ انقلاب ، قبل انقلاب و در جریانات پیش رو در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اتفاق خواهد افتاد نقش دانش آموزان موثرتر و پر رنگ تر خواهد بود.

وی دانش آموزان را نقش آفرین در تمام برهه زمانی دانست افزود : تاثیر گذاری دانش آموزان از اوایل انقلاب تا کنون در بخشهای علمی و فرهنگی همیشه چشمگیر بوده که نیازمند توجه ویژه ای به این قشر نوجوان و جوان می باشد.

محمدی بیان کرد : استکبار جهانی پروژه ای بنام پروژه نفوذ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده که بهترین جا برای عملیاتی کردن این پروژه دانش آموزان ، قشر فرهنگی و جوانان است که دانش آموزان باید به موضوع استکبار ستیزی در مدارس برای آگاهی بیشتر خود و دانش آموان توجه مضاعفی داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار