در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی،

استان مرکزی یکصدا فریاد « مرگ بر آمریکا» شد

اراک (پانا) - در یوم الله 13 آبان و روزملی مبارزه با استکبار جهانی، استان مرکزی، یکصدا فریاد «مرگ بر امریکا» شد.

کد مطلب: ۹۶۵۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
استان مرکزی یکصدا فریاد « مرگ بر آمریکا» شد

راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان در 56 نقطه استان مرکزی برگزار شد .

دانش آموزان و فرهنگیان استان مرکزی همصدا با سایر مردم غیور ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی ضد استکباری یوم الله 13 آبان با شعار مرگ بر آمریکا خشم و انزجار خود را از سیاست های خصمانه دولتمردان آمریکا و هم پیمانانش اعلام کردند .

تجمع پرشور دانش آموزان شهر اراک در محل مصلی بیت المقدس شهر اراک با حضور مسئولین استانی برگزار شد .

سخنران آیین یوم الله 13 آبان شهر اراک، حجت الاسلام و المسلمین «سید محمد حسینی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سابق ایران در دولت دهم بود که پس از سخنان وی، قطعنامه سراسری در 6 بند با رویکرد انزجار طلبی و استکبار ستیزی ملت قهرمان و بیدار ایران از رفتارهای فریبکارانه دشمنان مستکبر قرائت شد .

متن کامل قطعنامه تظاهرات یوم‌الله 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» به شرح زیر است :

یا أَیُّهَا الَّذینَ ءَامَنُوا لا تَتَّخِذُوا عَدُوّی وَ عَدُوَّکُم أَولِیَاءَ تُلقُونَ إِلَیهِم بِالمَوَدَّهِ

(سوره ممتحنه آیه یک (

ای کسانی که ایمان آورده اید ، دشمنان من و دشمنان خودتان را دوست مگیرید

با سلام و درود به روح بلند احیاگر اسلام ناب محمدی و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی، حضرت روح‌الله، دمنده روح جهاد و استکبارستیزی در کالبد مردم شریف و متدین ایران و مسألت طول عمر بابرکت توأم با صحت، مزید توفیقات و عزّت روزافزون مقتدای عظیم‌الشأن و ولی‌امر مسلمین، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای از ذات اقدس احدیت جلّ و علا، ما شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان ماه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار» با ندای ملکوتی الله اکبر - خامنه‌ای رهبر و شعار کوبنده مرگ بر آمریکا اعلام می‌داریم :

  1. راهبرد مقاومت فعال در برابر دسیسه‌های شیطانی ام‌الفساد قرن، آمریکای جهانخوار و هم‌پیمانان طاغوت اعظم را یک تکلیف دینی - آرمان تغییرناپذیر انقلاب اسلامی و رسالت انسانی خویش دانسته، هر نوع گفتمان تفرقه‌افکنانه و تحرکات کوته‌فکرانه دو قطبی‌سازی مذاکره - مقاومت در جامعه را شدیداً محکوم می‌نماییم .
  2. با ارج‌نهادن به اقدام هوشمندانه و انقلابی تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ در سال 1358،
    استفاده حداکثری از اسناد لانه فساد و جاسوسی طاغوت اعظم در کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها برای روشنگری و آشنایی جوانان عزیز با عمق دشمنی کینه توزانه و توطئه‌های ضدبشری آمریکای جنایتکار را با جبران قصور صورت گرفته سنوات قبل و اقدام فوری دستگاه های اجرایی ذیربط خواهانیم .
  3. کماکان آمریکای در حال افول و فرو پاشی را دشمن شماره یک بشریت و سردمداران جنایت‌پیشه نظام فرعونی حاکم بر آن و کشورهای اروپایی را غیرقابل اعتماد دانسته، پرهیز مطلق از دل بستن به دشمن، اعتماد عملی به جوانان مؤمن انقلابی و رونق واقعی تولید را کلید حل معضل بیکاری و مشکلات اقتصادی کشور و وظیفه ذاتی و انقلابی مسئولین اعلام می‌داریم .
  4. با تقدیر و سپاس از میهمان‌نوازی ستودنی ملت متدین عراق در حماسه عظیم پیاده‌روی اربعین، توطئه رذیلانه آمریکا ــ رژیم کودک کش صهیونیستی و آل سعود خبیث با سوءاستفاده ددمنشانه از مطالبات مردمی و ایجاد آشوب و ناامنی در لبنان و عراق و تلاش مذبوحانه آنان برای تفرقه بین کشورهای مسلمان و محور مقاومت را شدیداً محکوم، دشمن‌شناسی واقع‌بینانه و هوشیاری امت اسلام بخصوص ملت غیور عراق در برابر دسیسه‌های اخیر با تبعیت از رهنمودهای مرجعیت عالی دینی را خواهانیم .
  5. حمایت همه جانبه خود از مبارزات مجاهدان فلسطینی در قلب سرزمین های اشغالی، رشادت های انصار الله یمن سرافراز در مقابل رژیم فاسد آل سعود، مردم ستمدیده بحرین و نیجریه و دفاع از پرچم برافراشته حزب الله و مقاومت در سراسر منطقه را اعلام و گفتمان سازی و اقدام عملی دولت و ملت برای تحقق بیانیه گرانسنگ گام دوم انقلاب، متضمن تشکیل امت واحده، ایجاد تمدن اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی ( ارواحنا فداه) را وظیفه دینی، انقلابی و انسانی می دانیم .
  6. رمز عبور سرافرازانه از پیچ تاریخی ـ عزت و سربلندی ملت و کشور ـ غلبه بر مشکلات داخلی و توطئه دشمنان خارجی را توکل بر خداوند قادر متعال ـ تبعیت محض همگان از منویات گهربار مقتدای عظیم‌الشأن و شجاع امت اسلامی، مقام معظم رهبری دانسته و ضمن اعلام آمادگی تا پای جان خود، تمامی اقشار، گروه ها و مسئولین را به تحقق عملی این مهم فرا می خوانیم .

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار