معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در گفت و گو با پانا:

بهره مندی از ظرفیت ها و استعدادهای قشر جوان بهترین راهکار برای تبدیل تهدید های دشمن به فرصت است

ارومیه (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی بهره مندی از ظرفیت ها و استعدادهای قشر جوان را بهترین راهکار برای تبدیل تهدید های و تحریم های مختلف دشمن به فرصت عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۶۵۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بهره مندی از ظرفیت ها و استعدادهای قشر جوان بهترین راهکار برای تبدیل تهدید های دشمن به فرصت است

بهنام شهدی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار پانا در خصوص لزوم توجه به پتانسیل های موجود نظام در اقشار مختلف گفت: امروز باید تحریم های ظالمانه استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران را به فرصت تبدیل کنیم که استفاده از ظرفیت های موجود مردم کشور و استعدادهای ناب جوانان در عرصه های مختلف مهمترین و بهترین راهکار برای تحقق این مهم است. بهره مندی دولت تدبیر و امید از نیروهای جوان و با انگیزه نمود واقعی این امر در سطح کلان کشور و استان ها است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: دانش آموزان از بدو انقلاب در کنار رهبری و مرجعیت حضور داشتند و در آن ایام نقششان را به نحو احسن ایفا کرده اند.

وی با اشاره به وظیفه مسئولین در قبال فعالیت های دانش آموزان نیز گفت: مسولین نیز باید با احترام به جایگاه این قشر عظیم زمینه ها و شرایط لازم برای حضور دانش آموزان در تمامی عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و ... را فراهم آورند.

شهدی افزود: دانش آموزان امروزی در واقع نسل های چهارم و پنجم انقلاب هستند و با وجود اینکه انقلاب را به عینه تجربه نکرده اند اما با توجه به مطالعات و مشاهدات تاریخی و اعتقاداتشان همانند نسل انقلاب در عرصه ها حضور دارند و در مواقع لازم به عنوان مدافع ارزش های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران نقش ایفا می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار