همزمان با روز ۱۳ آبان

بهابادی ها یک باردیگر خروشیدند و فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند

بهاباد ( پانا ) را هپیمایی پرشور ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۵۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد

مردم شهرستان بهاباد با غیرت، شرف، حریت و آزادگی امروز به صحنه آمدند و یکپارچه، متحد، همدل و همصدا عزت و سرفرازی اسلام، مسلمانان و آزادگان جهان را در جای جای این کره خاکی در گوش زمان و زمین طنین افکندند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر اسکتبار انزجار خود را از هرگونه ظلم و ستم و فرییکاری استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.
راهپیمایان در این مراسم در دستان خود پلاکاردهایی با مضامین مقاومت در برابر زیاد خواهی استکبارو حمایت از سپاه پاسداران داشته و بر مقاومت در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تأکید کردند
بسیاری از دانش آموزان نیز با درست کردن آدمک های ترامپ ، سخنان توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا به ملت ایران اسلامی را محکوم کردند.
مردم ولایتمدار شهرستان بهاباد با حضور و راهپیمایی روز 13 آبان بار دیگر با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام جنگ تحمیلی تجدید میثاق کردند.
مردم با حضور گسترده خود در راه استحکام و اتحاد همدلی گام برداشته و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی به‌خصوص آمریکا کوبیدند.
قطعنامه تظاهرات سراسری مردم متدین و همیشه در صحنه ایران اسلامی به مناسبت یوم‌الله 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در پایان مراسم قرائت شد که با تکبیر مورد تائید حاضرین قرارگرفت .

دراین مراسم فرماندار ، امام جمعه ، مدیر آموزش و پرورش و مسئولان محلی نیزحضورداشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار