برگزاری راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان ماه در اردبیل

اردبیل (پانا) – همزمان با سراسر کشور راهپیمایی استکبار ستیزی ۱۳ آبان با حضور قشر‌های مختلف مردم، دانش آموزان ، فرهنگیان و دانشجویان در اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۵۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان ماه در اردبیل

در این راهپیمایی شرکت کنندگان همصدا با ملت ایران، با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل بار دیگر نفرت و انزجار خود را از سیاست‌های استکباری آمریکا نشان دادند.
در راهپیمایی 13 آبان دانش آموزان ، فرهنگیان و دانشجویان با در دست داشتن پرچم کشورمان و دست نوشته هایی که نشانه ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار است مسیر راهپیمایی را طی کردند.

در اردبیل قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در روزی که به نام دانش‌آموز و مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده , با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «فریاد هر آزاده نبرد با استکبار، باید به پیش دشمن هُشیار بود و بیدار»، «دولتِ آمریکا لبریز از فساد است نابودی استکبار در گرو جهاد است» و «دست خدا بر سر ماست خامنه‌ای رهبر ماست» مسیر خیابان امام خمینی تا مصلی اردبیل را در صفوف به هم فشرده پیمودند.
دانش‌آموزان مدارس مختلف با در دست داشتن پارچه نوشته و پلاکاردهایی حضور پرشور خود را در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به نمایش گذاشتند و در حاشیه این آیین ملی برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله سرودهای انقلابی اجرا شد.
شعار سراسری راهپیمایی ۱۳ آبان امسال «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» بود.

این راهپیمایی در مناطق مختلف استان اردبیل هم برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل درحاشیه راهپیمایی اردبیل درگفت وگو با پانا حضور یکپارچه ومنسجم دانش‌آموزان اردبیلی در راهپیمایی ۱۳ آبان را نمایش اقتدار و تربیت صحیح سیاسی و نه به استکبار جهانی توصیف کرد.

احمد ناصری اظهار داشت: 13 آبان سالروز مقابله با جنایات آمریکا و افشاگری توطئه‌های استکبار جهانی است که از سوی دانش‌آموزان رقم خورد.

او با بیان اینکه در طول 4 دهه حیات پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دانش‌آموزان در نهایت امنیت و آرامش تحصیل کرده‌اند، افزود: امروز هر دانش‌آموزی خود را مطیع آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌داند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: راهپیمایی 13 آبان نیز نمایشی از این اطاعت و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است که همه ساله با شکوه هر چه تمامتر در استان اردبیل برگزار می‌شود.

ناصری با تاکید به اینکه مسئولیت آموزش و پرورش محدود به آموزش کتب درسی نیست، گفت: در کنار آموزش علمی، تربیت فکری، سیاسی و عقیدتی دانش آموزان نیز با جدیت دنبال می‌شود.

او اظهار کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به تربیت و پرورش فکری و چند بعدی دانش‌آموزان تاکید شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه فرهنگیان نیز در کنار دانش‌آموزان در راهپیمایی حضور یافتند، افزود: این همراهی بیانگر اتحاد و همدلی نسل‌های پی در پی انقلاب و نه بزرگ به استکبار جهانی است.

ناصری با اشاره به اینکه دانش آموزان آینده این کشور را رقم خواهند زد، افزود: تربیت فکری و سیاسی باید از طریق فرهنگیان و معلمان به نسل بعد انتقال یابد چرا که ترفندهای دشمن برای ضربه به نظام خاتمه نیافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار