در گفت وگو با پانا؛

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان: ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است

زینی‌وند: لزوم آگاه سازی و تبیین اهداف راهپیمایی ۱۳ آبان برای دانش آموزان در مقابله با استکبار جهانی

زاهدان (پانا) - به گفته ی معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی مردم ایران است لذا با توجه به زورگویی نظام های سلطه گر ضرورت استکبار ستیزی در سطح جامعه احساس می شود.

کد مطلب: ۹۶۵۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:  ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است

علی زینی‌وند صبح امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان که با حضور آحاد مردم و در خیابان آزادی زاهدان برگزار شد، به پانا گفت: ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی مردم ایران از نظام‌های استکباری است و اگر از موقعیت‌های تاریخی نظام مانند پیروزی انقلاب و۱۳ آبان به سمت جلو حرکت کنیم، به ضرورت استکبارستیزی و شعارهایی که در سطح کلان باید تنظیم بشوند بیشتر پی می بریم.

او ادامه داد: امروز اقداماتی که قدرت های جهانی خصوصاً آمریکا بر علیه جهان اسلام و ایران انجام می‌دهند برای همه ملت‌ها و دولت‌های جهانی روشن است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان عنوان داشت: نیاز امروز جامعه ما این است که مراسم راهپیمایی و شعارهای استکبارستیزی جدی گرفته شوند و دارای هدف باشند لذا باید در این مراسمات آگاه ‌سازی و تبیین اهداف راهپیمایی 13 آبان برای دانش آموزان در مقابله با استکبار جهانی صورت گیرد.

زینی وند ابراز کرد: بیانیه گام دوم انقلاب یک بیانیه تحلیلی و هدف‌گذاری شده و آسیب شناسانه همراه با راهبردی کارآمد برای نظام جمهوری اسلامی و با محوریت تمرکز بر جوانان است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تاکید کرد: با توجه به حجم اطلاعات و تبلیغات منفی که علیه شعارها و مراسمات نظام جمهوری اسلامی از جمله ۱۳ آبان صورت می گیرد، ما باید بتوانیم آرمان هایمان را تبیین و آنها را حفظ کنیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: یکی از محورها و مولفه‌های تبیین شرایط امروز کشور بیانیه گام دوم انقلاب است که ما باید از آن بهترین استفاده را ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار