نماینده ولی‌فقیه در استان یزد: ۱۳ آبان نباید هیچ زمانی به فراموشی سپرده شود

یزد (پانا) - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی در انقلاب اسلامی ایران است گفت: این روز نباید هیچ زمانی به فراموشی سپرده شود.

کد مطلب: ۹۶۵۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی‌فقیه در استان یزد: ۱۳ آبان نباید هیچ زمانی به فراموشی سپرده شود

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان یزد اظهار داشت: 13 آبان مسلما از ایام‌الله است زیرا حوادثی که در این روز رخ داده یا با حرکت‌های ظالمانه استکبار روبه‌رو بوده و یا حرکت‌های استکبارستیزی و ضد استکبار در آن اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه این روز سالروز خاطرات اتفاقات تاریخی بسیار عجیبی است عنوان کرد: حرکت دانش‌آموزان در حمایت از انقلاب، امام و دین و به شهادت رسیدن جمعی از آنها یک حرکت بسیار پربرکتی بود که گرچه منجر به شهادت تعدادی از دانش‌آموزان شد، بلکه آن حرکت یک جوشش بزرگ و روح بزرگی در بین جوانان و نوجوانان ما دمید انقلاب را یاری و آبیاری کرد.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام مردم را به خیانت‌های استکبار به ویژه آمریکایی‌ها آگاه کرد گفت: دیگر مناسبت این روز مربوط به تبعید حضرت امام خمینی(ره) پس از مقابله آن حضرت با مسئله کاپیتولاسیون بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: با وجودی که این حرکت علیه روند انقلاب و فعالیت‌های امام خمینی(ره) انجام شد اما سبب رشد یافتن انقلاب در نجف و پس از آن جهانی شدن انقلاب شد.

ناصری یزدی تسخیر لانه جاسوسی در این روز را مناسبت دیگری دانست که سبب شد بسیاری از توطئه‌های آمریکایی‌ها در ایران خنثی شود و نتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

امام جمعه یزد عنوان کرد: این سه حادثه بزرگ و اثرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران هیچ زمانی نباید فراموش شود و همه مردم ما باید همیشه به این موضوع توجه ویژه داشته باشند که هم استکبارستیزی آنها و هم عمل به منویات امام و رهبری از ضروریات روز است.

وی تصریح کرد: روز 13 آبان نماد استکبارستیزی و به نوعی ایستادگی در برابر آمریکا است و امروز هم همه ما باید با قدرت در برابر آمریکا و دیگر مستکبران جهان ایستادگی کنیم و نگذاریم یک عده خودفروخته و غرب‌زده منافع کشور را به واسطه عشق به غرب به خطر اندازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار