آیین راهپیمایی روز 13 آبان در شهرری

شهرری(پانا) - همزمان با سراسر کشور آیین راهپیمایی استکبارستیز روز 13 آبان روز دانش‌آموز با شرکت گسترده دانش‌آموزان، فرهنگیان، مسئولین شهری و امنیتی شهرری و دیگر اقشار ملت با شعار محوری استکبارستیزی و مقاومت اسلامی سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۵۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین راهپیمایی روز 13 آبان در شهرری

همصدا با دیگر اقشار مردم دانش آموزان ناحیه یک و دو آموزش و پرورش شهر ری مسیر راهپیمایی امروز را از سه‌راه ورامین تا میدان اصلی شهرری را با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، شعار رهبر ما مرگ بر آمریکا و الله اکبر خامنه ای رهبر پیمودند.
دانش آموزان با تجمع در میدان اصلی شهرری با شعارها و دست نوشته‌های خود بار دیگر انزجار خود را از سیاست های استکبار جهانی و کشورهای غربی اعلام کردند.

اسماعیلی‌راد سرپرست فرمانداری ری طی سخنانی ضمن تبریک این روز به دانش‌آموزان و با اشاره به اینکه دانش‌آموزان پرچمداران انقلاب هستند تاکید کرد: دانش آموزان باید با تلاش، خودسازی و تهذیب و برخورداری از معرفت دینی خود را آماده کنند تا راه با عزت انقلاب اسلامی را با افتخار ادامه دهند و پرچم عزت و شرف انقلاب اسلامی را همچنان برافراشته نگه داشته و حافظ آرمان های شهیدان باشند.

اجرای سرود توسط گروه سرود 313 نفره هم‌آوایان تربیت و اجرای سرود توسط انجمن‌های اسلامی، همچنین اجرای نقاشی همگانی با موضوع استکبارستیزی از مهمترین برنامه‌های فرهنگی این آیین بود.

در پایان بیانیه ای در محکومیت استکبار توسط حاضرین قرائت شد.

در این مراسم آیت‌الله شاهچراغی امام جمعه، اسماعیلی‌راد فرماندار ری، افشار شهردار منطقه 20، مسئولینی از آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و روسای آموزش و پرورش ناحیه یک و دوی ری، سرهنگ فخاری از سپاه عبدالعظیم و دیگر مسئولین شهری حضور داشتند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار