بیانیه تشکل‌های دانش‌آموزی به مناسبت 13 آبان

تهران (پانا) - تشکل‌های دانش‌آموزی وزارت اموزش و پرورش به مناسبت روز 13 آبان بیانیه‌ای صادر کردند.

کد مطلب: ۹۶۵۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه تشکل‌های دانش‌آموزی به مناسبت 13 آبان

در بیانیه تشکل‌های دانش‌آموزی به مناسبت یوم‌الله 13 آبان آمده است:

«13آبان نگینی درخشان در تاریخ استکبارستیزی ملت ایران است. روزی است که انقلاب اسلامی با نثار خون دانش‌آموزان و دانشجویان جاودانه شد.
امروز روزی است که دانشجویان پیرو خط امام، آخرین لانه فساد و جاسوسی شیطان بزرگ آمریکا را در ایران به تسخیر درآوردند. این حماسه به‌قدری شکوهمند بود که پیر مُرشِدمان آن را انقلاب دوم، و حتی مهمتر و بزرگتر از انقلاب اول خواند. و حالا ما دانش‌آموزان و سربازان کوچک این خاک با هم عهد می‌بندیم، که هفت توصیه رهبر عزیزمان را در بیانیه گام دوم که خِطاب به جوانان بوده را اجرا کنیم.

ما دانش‌آموزان عهد می‌بندیم که در مسیر علم و پژوهش، به‌حدی برسیم که هر کسی که بخواهد به علمی دست پیدا کند، مجبور شود زبان فارسی را فرا گیرد و در این مسیر علاوه‌بر علم و پژوهش، عهد می‌بندیم وظیفه خود را در مدرسه با فعالیت منسجم در تشکل‌های اَمین دانش‌آموزی ایفا نماییم.
ما دانش‌آموزان عهد می‌بندیم که با وجود تهاجم‌های ضدمعنویت و ضداخلاق، که از سوی غرب و شرق ما را تهدید میکند، با تقویت منش اخلاقی و رفتاری خود، بر اساس اسلام ناب محمدی(ص) آن را در جامعه نیز تقویت کنیم.
ما با مولایمان عهد می‌بندیم طبق آنچه فرمودید راه‌حل اقتصاد و مشکلات کشور را از طریق بوسه زدن بر پنجه‌های گرگ نمیبینیم. و با شما عهد می‌بندیم این مشکلات را در کشور با مدیریت صحیح و جهادی حل کنیم و پنجه‌های استکبار رو به افول را در هم شکنیم.

ما دانش‌آموزان با شما رهبر فرزانه عهد می‌بندیم که برای مبارزه با هر نوع فساد که از طرف مسئولین و غیرمسئولین باشد، از تمام نیرویمان استفاده کنیم و تلاش میکنیم در راه عدالت که در صدر هدف‌های اولیه همه بعثت‌های الهی بوده و در جمهوری اسلامی نیز دارای همان شان و جایگاه است شکاف‌های طبقاتی در جامعه از بین برود و همانطور که به ما امید دادید، امیدتان را ناامید نمیکنیم.
ما نوجوانان دانش‌آموز با شما عهد می‌بندیم که برای استقلال و آزادی کشور که بر اساس اخلاق و قانون باشد این دو را حفظ کنیم و در این راه کنار شما ایستادهایم تا اوج افتخار و عزت را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوریم.

ای رهبر عزیرتر از جانمان
ما با شما عهد می‌بندیم که به فضل خدا در آینده‌های نه‌چندان دور به‌عنوان مدیران جهادی این جامعه، عزت ملی کشورمان را حفظ کنیم و رفاه و معیشت شایسته مردم و مستضعفین کشور را فراهم آوریم.
ما جوانان با شما عهد می‌بندیم که در مواجهه با توطئه غرب برای ترویج سبک زندگی غربی با همتی جهادی و هوشمندانه به‌طور همه جانبه با آن مقابله کنیم و امروز همگام با سایر سربازان مهدی صاحب الزمان(عج) اینجا دور هم جمع شده‌ایم تا بگوییم ما نسل چهارم و پنجم انقلاب اسلامی بیداریم و قطعا کابوس سال‌های آینده استکباران عالم خواهیم بود.
والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار